Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kurs i Webdesign/Webutvikling

Turbo Heidi

Member
No har eg lyst å ta kurs i en av mine største interesse.
Søker på google etter både webdesign og Webutvikler kurs. Men kommer opp veldig få.

Kurset må innholdet HTML/CSS og det og generelt oppsett av både WP sider og setter opp sider fra bunn av.
Om det er photoshop evt. andre programmer med i kurset så er det bare ett stort PLUSS.

Er det noen som vet hvor eg kan finne en oversikt over slike kurs?
 

xdex

Medlem
Hvorfor lære seg noe som er basert på engelsk, på norsk? Du vil uansett bli referert til engelske oppslagsverk og informasjon på engelsk. Vet ikke hvor mye kursing det finnes på dette området i Norge, men ville heller betalt en måned eller to hos teamtreehouse.com ... Lett, morsomt, og eget forum for oppfølging. Lære prosessen består av quiz, vise at du skriver gyldig kode etc.
 

xdex

Medlem
Jeg skjønner.. Jeg tror likevel ikke du skal la deg skremme så lett! Er norskt kurs regner jeg med vil koste langt mer enn ett par måneder på teamtreehouse, dette er jo videoer som lærer deg alt! Tror det finnes en norsk side som også har noen betalte guider, men husker ikke navn.
 

Turbo Heidi

Member
Jeg skjønner.. Jeg tror likevel ikke du skal la deg skremme så lett! Er norskt kurs regner jeg med vil koste langt mer enn ett par måneder på teamtreehouse, dette er jo videoer som lærer deg alt! Tror det finnes en norsk side som også har noen betalte guider, men husker ikke navn.

Hvor ville du tatt kurset da? Har 60k og bruke på kurs.
 
Topp