Jeg sitter og ser gjennom approval rate for kredittkortleadsene mine fra midten av desember til midten av februar. Normalt ligger en dårlig approval rate for meg på ca 20 %, og en god approval rate på mellom 30 og 35 %. Men i den aktuelle tidsperioden har jeg en approval rate på kredittkortleadsene mine på 48,9 % - og det på relativt høye volumer.
Så nå forsøker jeg å finne årsaken. Derfor denne posten: Er det flere som har opplevd at approval rate har gått vesentlig opp i den perioden?
Jeg tenker at hvis det er flere som har opplevd dette, så er det ikke i min markedsføring hovedforklaringen ligger.
Jeg tar med at i perioden 15/11-2011 til 15/12-2011 var approval rate hos meg på 37 %, som jeg var veldig godt fornøyd med da.
Mvh
Bjørn Jarle
Så nå forsøker jeg å finne årsaken. Derfor denne posten: Er det flere som har opplevd at approval rate har gått vesentlig opp i den perioden?
Jeg tenker at hvis det er flere som har opplevd dette, så er det ikke i min markedsføring hovedforklaringen ligger.
Jeg tar med at i perioden 15/11-2011 til 15/12-2011 var approval rate hos meg på 37 %, som jeg var veldig godt fornøyd med da.
Mvh
Bjørn Jarle
Sist redigert: