Kjapp og trygg hosting for Wordpress

kredittkort.com solgt for 45.000 $

Erlend

Medlem
Mulig at det er verdt det for kjøperen, men jeg hadde aldri kjøpt Kredittkort.com for en så stor sum.
 

adeneo

Medlem
Trodde først det var 1. April, men det var lissom litt tidlig enda kanskje, måtte faktisk slå det opp en ekstra gang et annet sted for å se at det virkelig var solgt i går for den prisen.

Vedkommende som kjøpte det har gjort århundrets dårligste handel etter min mening, og vedkommende som solgte bør begynne å spille lotto.

På den andre siden så er egentlig ikke prisen av betydning dersom man klarer å tjene det inn igjen på en viss tid, men 45K usd er en del å tjene inn, og litt av grunnen til at jeg tror vedkommende kjøper har gjort en dårlig handel er vel rett og slett fordi jeg tror selger hadde godtatt en brøkdel av den prisen, og det kan umulig ha vært flere som var interessert i det "super-domenet" til den prisen, uten at jeg vet det sikkert.

Jises, godt ikke jeg driver med domenehandel, hadde trodd rundt 5-10 lapper (NOK) hadde vært mer passe.
 
Sist redigert:

looper

Medlem
Hadde nok ikke betalt summen selv, men hvis noen har en god plan for domene så er det vel det. Min mistanke her er at det er en av de store aktørene som har kjøpt. Kanskje finn.no vil lansere en lignende tjeneste til penger.no ,etc.
 

Erlend

Medlem
Når en kjøper er villig til å betale en slik sum er han nok både bevisst og målrettet nok til å tjene de inn igjen. Domenet er godt nok det - ingen tvil om det! Tipper det er flere her som ville sagt ja takk til det....

Jeg ville helt klart hatt domenet, men ikke til den prisen!
 

Erlend

Medlem
Men, vi skal vel være ærlig nok til å si at det er fordi vi ikke har en slik sum tilgjengelig til dette og en god nok plan for å tjene de inn igjen..... ;-)

Hadde jeg hatt summen tilgjengelig ville jeg likevel ikke brukt en så stor sum på dette domenet.
 

Morph

Svart belte i snoking
Hadde jeg hatt så mye penger til rådighet, ville jeg muligens kjøpt det. Kanskje ikke en gang fordi jeg hadde en plan for domenet, kanskje bare for å ha det som en investering.
 
Topp