Korleise velje webhotell til domene?

Eg har kjøpt om domenet hjelptilhjelp.no, men lurer veldig på kven eg skal ha webhotell hos. For tida har eg domenet hosta av Intellit, men det er ingenting anna enn ein tilfeldighet, og ønsker gode tips på kven eg bør velje??? Har lurt på ProISP eller Uniweb. Nokon som har erfaringar med desse? Eventuelt andre anbefalingar?

Sist redigert av en moderator:
Har eg forbrutt meg på regelverket?

Hmm... berre lurte på om eg har forbrutt meg på regelverket her på webforumet ved å "droppe" linken til domenet mitt, slik eg gjorde i innlegget ovanfor???

picxx

WF 09
Av norske hoster har jeg absolutt ingenting å utsette på Host1 (<--aff) som også er sponsor av webforumet.

Kunne du like godt tenkt deg en utenlandsk host har jeg brukt dreamhost (<--aff) siden 2004 og selv om det tidvis har vært mindre problemer (slik som at datasentret på LAX brant ned og slikt) er jeg generelt veldig godt fornøyd med dem.
Eneste jeg har å utsette på dreamhost er at de totalt nekter deg å kjøre script der du må ha ioncube installert. Ikke har de det innstallert og ikke vil de hjelpe deg å innstallere det heller (de nekter å legge til infoen i php.ini fila).

Topp