Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kontaktinfo Host1

Host1

Medlem
Tenkte jeg skulle lage en rask tråd for å gi dere en kjapp oversikt over forskjellige måter å komme i kontakt med Host1 på.

Tlf: 21 05 01 10 (Mandag til Fredag 9-17)
Mail/Support tickets:
Salg
Support

IRC:
#host1 @ EFnet (Dette er en "sosial" kanal hvor mange av Host1 sine kunder holder til, her vil man ofte kunne få raske svar på det meste, men det er ingen garanti for at det vil være noen tilstede fra Host1 som kan svare deg, send isåfall mail.)

Forum:

Vi vil også være til stede her på forumet og svare på eventuelle spørsmål, det er nok en fordel at Host1-spesifikke spørsmål blir postet i Host1.no-forumet for å være sikker på at vi får det med oss. Har du behov for et raskt svar benytt en av kontaktmulighetene som er listet lengre oppe.
 

Tonny Kluften

Administrator
NB! Erfaringsmessig så lønner det seg for både leverandør og kunde at support gjøres på leverandørers nettsider, ikke på diskusjonsfora som Webforumet osv.
Ja, spørsmål om Host1 vil ifølge Host1 bli svart på her på WF, men ikke ta kundesupport ala det som innimellom skjer i Tradedoublertråden her, for den tråden er det greit fordi Tradedoubler har hatt usedvanlig treg support, men Host1 har rask support på egne nettsider.
 
Sist redigert:

lilleklumpen

New Member
Tenkte jeg skulle lage en rask tråd for å gi dere en kjapp oversikt over forskjellige måter å komme i kontakt med Host1 på.

Tlf: 21 05 01 10 (Mandag til Fredag 9-17)
Mail/Support tickets:
Salg
Support

IRC:
#host1 @ EFnet (Dette er en "sosial" kanal hvor mange av Host1 sine kunder holder til, her vil man ofte kunne få raske svar på det meste, men det er ingen garanti for at det vil være noen tilstede fra Host1 som kan svare deg, send isåfall mail.)

Forum:

Vi vil også være til stede her på forumet og svare på eventuelle spørsmål, det er nok en fordel at Host1-spesifikke spørsmål blir postet i Host1.no-forumet for å være sikker på at vi får det med oss. Har du behov for et raskt svar benytt en av kontaktmulighetene som er listet lengre oppe.


Jeg er usikkert på alle disse måtene å komme i kontakt med dere, men jeg har prøvd alt, og jeg kun ikke bruke min domene ennå, etter 5 dager. Dere burde svare på sakene i 24 timer!!
 
Topp