Konstruktiv tilbakemelding?

D

Doc

Guest
Kunne gjerne trengt litt konstruktiv tilbake melding på hva som er positivt og negativt ved min første wordpress side.

Gjerne litt om hvilke endringer jeg bør gjøre og tips? :)

Har da tenkt til å knytte til litt fakta informasjon om flyreiser samt. kupp kjøp / billig som type affliate annonser relatert til billige flyreiser.

Flyrute.no - Fly billigst med billigbiletter!

adeneo

Medlem
Jeg synes den ene reklamesnutten, og den ene iframe'n fra ebookers så bra ut, og det var vel det som var på den nettsiden?
Ellers så ser twentyeleven ut som twentyeleven, og det er vel ikke så mye mer å si om den saken?

Det må da ha tatt fire ganger så lang tid å bruke wordpress til dette i forhold til å skrive de tre linjene med HTML på egen hånd ?

picxx

WF 09
Bra domene :)
(siden lastet treigt og elllers er det, som Dag poengterer, nada å gi tilbakemelding på)

adeneo

Medlem
Sånn for å komme med noe konstruktiv kritikk, så mangler det konsekvent en " L " i "billetter" !

timepoint

Medlem
Flybillett affiliate

Har ikke testet de selv:About Dohop Affiliates
Vurderer å teste de ut, hadde også vært fint med tips om andre alternativer innen fly.

Men de betaler da pr lead, og basert på hvor bra du konverterer.
Har sett noen av "flybillett" sidene ha denne løsningen. Og de annonsorte mye, men på den annen side, er det lenge siden jeg har sett de annonsene.....

D

Doc

Guest
Har oppdatert siden litt nå - Så mulig å få noe konstruktiv tilbakemelding på det som er der nå og evt. hva mer jeg bør ha?

flippflopp

Medlem
Fortsatt ikke mye å gi tilbakemelding på, utover at du kanskje bør ha en klar intensjon med hva nettstedet skal være...? Innholdet som ligger der nå, føler jeg er mer "magasin" enn "blogg", men themet er "blogg". Finn deg et magasin theme på for eksempel Theme Forrest, så blir det et mye bedre utgangspunkt.

Topp