Konstruktiv kritikk, tips og råd ønskes på nettside ...

Hei

Rett før jul fant jeg plutselig ut at jeg ville bruke domenet mitt til noe "fornuftig", og bestemte meg for å prøve å sette opp en Wordpress-blogg. Som sagt så gjort, og første innlegget kom den 23. desember i fjor. Deretter gikk det noen dager før jeg liksom fikk satt meg ned og skrevet noe mer fornuftig, og siden nyttår har jeg skrevet jevnlig der inne.

Så fant jeg ut jeg kunne "utvide" sidene en del, og nå er de vel en salig blanding av personlig hjemmeside og blogg, og det er her jeg så ønsker konstruktiv kritikk, tips og råd. Kom gjerne med begrunnelse for hva som du/dere mener er dårlig eller bra, hva jeg bør gjøre annerledes, hva kan/bør fjernes, eller hva som kanskje mangler?

Målet med sidene er egentlig ingenting annet enn å få utløp for tanker og ideer jeg har, samt å skrive om ting og tang som engasjerer meg. Både i hverdagslivet, yrket og samfunnet ellers. En annen ting er at jeg nettopp har flyttet utenlands, og tenkte disse sidene ville være en fin måte å holde familie og venner oppdatert på, utover den kontakten man har på f.eks Facebook.

Sidene finnes her; Mitt lille hjørne av internett … | Om ting og tang som engasjerer meg …

På forhånd takk

Dan :)

zapotek

Medlem
Det er litt vanskelig å gi deg råd når "Målet med sidene er egentlig ingenting annet enn å få utløp for tanker og ideer jeg har, samt å skrive om ting og tang som engasjerer meg. Både i hverdagslivet, yrket og samfunnet ellers."

Disse svarene kan jo bare du gi, og ikke vi...

peterandrej

pensjonert moderator
Design? Det er jo standard-temaet i wp du har brukt her. Det er ikke nødvendigvis et dårlig valg, men... lite interessant å gi feedback på.

Design? Det er jo standard-temaet i wp du har brukt her. Det er ikke nødvendigvis et dårlig valg, men... lite interessant å gi feedback på.

Helt standard ja, er "nybegynner", så ett sted må man jo starte.

"Lite interessant å gi feedback på" er også en form for feedback :)

Vet ikke hva slags vei du vil gå med nettstedet ditt, men skriv om ting du interesserer deg for, da går du ikke lei.
Designmessig finner du masse bra gratis her: https://www.webforumet.no/forum/wordpress/5136-gratis-wordpress-themes-og-templates.html

Vet ikke riktig jeg heller, utover å skrive, som du skriver, "om ting du interesserer deg for".

Skal kikke litt nærmere på den linken :)

Tusen takk begge to

Mvh Dan

Topp