Konkurranse : Vinn SEO/Trafikkpakke

picxx

WF 09
(Ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere denne, så flytt den gjerne)

LettWeb er en ny side som tilbyr forskjellige SEO / Trafikkpakker og også andre tjenester til sine "fellow" webutviklere.
For å kjøre igang siden litt tenkte jeg å kjøre noen konkurranser fremover.

Første konkurranse går fra d.d. frem til 17. oktober.

Premien man kan vinne er en SEO/Trafikk startpakke, til en verdi av 519.-

Konkereglene er ekstremt enkle:
Du skal skrive et blogginnlegg, twitre eller skrive på din facebookwall om konkurransen her på lettweb, og linke tilbake. Du kan bruke denne linken om du bruker twitter eller facebook:
Kode:
http://bit.ly/ae9qZU
Skriver du et blogginnlegg eller en artikkel, bruk infoen nedenfor.
Link:
Kode:
http://lettweb.com/konkurranser-og-sann
Tekst: Vinn seo pakke på LettWeb

Er det noe du lurer på, send meg en PM eller ta kontakt via lettweb.

Lykke til :)

picxx

WF 09
Du burde kanskje opplyse i denne tråden at man må poste url til facebook-veggen o.l på nettsiden din for å være med i trekningen?

OI, faen... beklager!
Selvsagt burde jeg gjort det.

Man må gå til Konkurranser | Lettweb og poste url'en der hvor linken til konkurransen er i kommentarfeltet!

Man må gå til Konkurranser | Lettweb og poste url'en der hvor linken til konkurransen er i kommentarfeltet!
(kanskje mod eller admin kunne fått lagt det inn i trådstart også?)

Beklager, det var en glipp....ikke meningen å lure noen :eek:

picxx

WF 09
Det holder å poste link til sin egen Facebook-profil? Det går vel ikke ann å linke direkte til én veggmelding?

ja, det er oppgitt på LettWeb også det.

Du deltar ved å skrive url’en til din facebookvegg, din twittermedling eller ditt blogginnlegg i kommentarfeltet nedenfor.

OldHP

Medlem
Aha

Jeg slettet innlegget mitt på facebook da jeg trodde jeg bare trengte å legge til facebook profil linken min på din side men nå har jeg endelig skjønt det så jeg la opp linken på facebook veggen min igjen.. :cool:

Topp