Konkurranse - PR5

picxx

WF 09
For å "feire" at jeg nettopp har oppnådd prigeonrank 5 hos google på NP kjører jeg konkurranse.
2 stykker vil bli trekt ut i competition som vinnere.
Den første som blir trekt ut vil få en 150X150 banner på NP gratis en hel måned.
Den andre som blir trekt ut vil få en tekstlink på NP en hel mnd.

FAQ:
Hvor mye vil jeg tjene på dette
Du tjener faen meg ikke en lusen dritt om du ikke deltar i konkurransen!

Hvorfor skal jeg delta i konkurransen
Fordi du er et troll som setter Pagerank høyere enn kjærringa di, og dermed er sida mi, som har PR5, mye mere verdt enn det ludderet du ligger med hver kveld!

Hvor mange klikk vil jeg motta
Som om jeg skulle vite dette!
Du må da gudbedre meg lage en ankertekst eller banner som folk klikker på!

og ellers:
De som deltar vil også få en pm om å delta i mitt betaprosjekt som nylig er startet. OBS! OBS! Selvsagt alltid masse penger å hente i disse konkurransene...for ikke å snakke om at 5.te plassen får en het natt med Halle Berry (neida...jeg har selvsagt ikke allerede tatt 5.te plassen selv...hihihi)

Sist redigert:

picxx

WF 09
..å ja... alle som deltar må sevsagt legge inn en post her, så jeg ser at du er med, ellers kunne jeg jo tro at du linket til NP fordi du likte siden (som om det skulle hende noengang)....

picxx

WF 09
Konkurranse ja!

Skriv et eller annet tullete innlegg om Norske plugins på nettsiden din, og legg inn et innlegg på webforumet.
Da er du inn i konkurransen... (Halle Berry fløy nettopp tilbake til uniten, så ingen 5.te premie!)

Sist redigert:

picxx

WF 09
Dette er jo en ganske vanlig form for konkurranser rundt om ;)

Og, en annonseplass koster - den har da en verdi! ;)

Det er for lite slike ting på norske blogger.....

For tiden koster det $40 for en mnd. link(med nofollow) og $45 for å legge inn en banner, så prisene er verdt sammenlagt rundt 450 norske kroner...om en tar i bektrakning brandigen til banneret vil man nok komme noe høyere.

...og ja, helt enig i at det er altfor lite slikt på norske blogger...:D
(vil komme mere om jeg så skal tvinge norske bloggere i kne!)

Sist redigert:

picxx

WF 09
Hva mener du med nettopp? Ingen av de sidene jeg har sjekket har hatt noen PR oppdatering i det siste..

Kanskje du burde sjekke flere sider da ;)
Google har danset den siste uken, og om du ikke har merket noen særlig økning i PR på sidene dine er det på tide å spørre seg selv om man burde brukt mere tid på kvalitet ;)

peterandrej

pensjonert moderator
Du tar en johnchow med andre ord. Jaja. det funket for ham, så hvorfor ikke for deg? bare at ideen er oppbrukt føler jeg.

Ståle

Medlem
Ideen kan være brukt før, men det er ingenting i veien for at man kan benytte samme idè flere ganger.

Gratulerer med "oppgraderingen" hos Google picxx, og jeg håper du skaffer deg noen ekstra innlenker på denne måten. :)

picxx

WF 09
Nå hadde jeg jo håpet at lenke en kunne vinne var "dofollow", men en kan jo ikke få alt en vil her i verden

Både banneret og linken vil være dofollow i denne konkurransen.
Jeg bruker OIO publisher til annonsehåndtering, og der kan en stille inn dette når man legger inn annonsene.

Topp