picxx
WF 09
For å "feire" at jeg nettopp har oppnådd prigeonrank 5 hos google på NP kjører jeg konkurranse.
2 stykker vil bli trekt ut i competition som vinnere.
Den første som blir trekt ut vil få en 150X150 banner på NP gratis en hel måned.
Den andre som blir trekt ut vil få en tekstlink på NP en hel mnd.
FAQ:
Hvor mye vil jeg tjene på dette
Du tjener faen meg ikke en lusen dritt om du ikke deltar i konkurransen!
Hvorfor skal jeg delta i konkurransen
Fordi du er et troll som setter Pagerank høyere enn kjærringa di, og dermed er sida mi, som har PR5, mye mere verdt enn det ludderet du ligger med hver kveld!
Hvor mange klikk vil jeg motta
Som om jeg skulle vite dette!
Du må da gudbedre meg lage en ankertekst eller banner som folk klikker på!
og ellers:
De som deltar vil også få en pm om å delta i mitt betaprosjekt som nylig er startet. OBS! OBS! Selvsagt alltid masse penger å hente i disse konkurransene...for ikke å snakke om at 5.te plassen får en het natt med Halle Berry (neida...jeg har selvsagt ikke allerede tatt 5.te plassen selv...hihihi)
2 stykker vil bli trekt ut i competition som vinnere.
Den første som blir trekt ut vil få en 150X150 banner på NP gratis en hel måned.
Den andre som blir trekt ut vil få en tekstlink på NP en hel mnd.
FAQ:
Hvor mye vil jeg tjene på dette
Du tjener faen meg ikke en lusen dritt om du ikke deltar i konkurransen!
Hvorfor skal jeg delta i konkurransen
Fordi du er et troll som setter Pagerank høyere enn kjærringa di, og dermed er sida mi, som har PR5, mye mere verdt enn det ludderet du ligger med hver kveld!
Hvor mange klikk vil jeg motta
Som om jeg skulle vite dette!
Du må da gudbedre meg lage en ankertekst eller banner som folk klikker på!
og ellers:
De som deltar vil også få en pm om å delta i mitt betaprosjekt som nylig er startet. OBS! OBS! Selvsagt alltid masse penger å hente i disse konkurransene...for ikke å snakke om at 5.te plassen får en het natt med Halle Berry (neida...jeg har selvsagt ikke allerede tatt 5.te plassen selv...hihihi)
Sist redigert: