Kommer Wordpress 2.8 snart?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg er ikke helt oppdatert for tiden, og jeg må innrømme jeg blir helt utsatt når jeg ser at det stadig kommer innstikk for Wordpress 2.8. Også innstikkene jeg bruker minner meg om at jeg må oppgradere for at disse skal være kompatibel med v.2.8.

På Wordpress.org finner jeg ikke noe annet enn Wordpress 2.7.1. Har noen av dere hørt noe om når v.2.8 sniker seg frem? Jeg mener og huske jeg leste noe om at at i Wordpress 2.8 vil vi igjen kunne finne noen designendringer, men ikke hvor disse skulle være. Har dere hørt noe om det?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Spennende altså. Skal jo bli spennende og se hvordan denne versjonen av Wordpress fungerer. Har noen av dere prøvd dere med RC'en? Er det noen store forandringer man burde være obs på før man oppgraderer?

- Og takk skal du ha webpiken. Ryktepoeng er gitt. :)

picxx

WF 09
Jeg finner det faktisk ikke det spor spennende å ræse rundt på en 40-50 sider annenhver måned bare for å oppgradere denne f***skapen.
Vel er det en "one click" oppgradering, men tid tar det okkesom.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Sånn egentlig er det jo ingen som tvinger deg til og bruke den f***skapen da picxx. Det er jo noe du har valgt helt selv. Jeg kan være enig i at jeg også syns det er litt ofte oppdateringer, men det er jo bare bra med tanke på sikkerhet.

Det jeg syns er spennende er evt. nye funksjoner som gjerne har kommet med i systemet, og gjerne også dette jeg har lest et eller annet sted om at det er noe nytt med en eller annen designbit. Hadde jeg bare lest det ordentlig, og husket hvor det var. :(

picxx

WF 09
Selvsagt er jeg tvunget til å bruke det.
Hva skal jeg ellers bruke som er såpass brukervennlig og like enkelt?

Topp