Hei Rune.
Jeg var veldig usikker på hvordan jeg skulle "angripe" saken da det er "en del" domener. Jeg var rett og slett redd for at folk ikke ville ha en kilometer lang remse over domener så jeg tenkte å dele det opp ble bedre. Visste ikke om det var mulig heller. Hadde ingen intensjon om å ødelegge for noen. Jeg kan godt endre noe hvis mulig?
Helt greit å se innlegg i denne kategorien fra andre enn "de vanlige", men for min del kunne alt vært dyttet inn i en tråd - da er det også enklere å holde orden senere. Det er vel en moderator som må trå til for å hjelpe i tilfelle.
Du kunne laget kun en tråd med kategorier og domener under. Var temmelig sikker på at en spammer hadde ankommet forumet når varselsikonet viste (7)....
I så fall beklager jeg veldig. Var ikke meningen. Da har jeg fulgt rådene deres og alt er lagt inn i "diverse felt" men det ser ikke ut til at jeg får lov til å slette tråder så du har nok rett Rune at det må en moderator til for å slette de andre trådene.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.