Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klar for neste steg med nettbutikken din?

NordicIQ

Medlem
Vi søker etter 5 nettbutikker som er klar til å ta neste steg.

Bruker du 24nettbutikk, MyStore eller lignende – Og har du lyst på flere salg, flere besøkende og komme i toppen på flere søkeord?

Vi har lyst på å arbeide sammen med deg om å få nettbutikken din videre – Du bør være klar for å skifte til en ny plattform og arbeide sammen med oss om å forbedre konverteringene.

Du får en super rask hjemmeside, som er bygget av folk som har drevet med nettbutikker i mange år.
Det er stort sett ingen hindringer i forhold til design og funksjonalitet med dette systemet.
Optimert for SEO etter alle regler.


Alle nettbutikker blir bygget opp fra bunnen – Altså ingen themes blir brukt.
Ordregrensen er på 75 ordre OM DAGEN!
Så mange produkter som du ønsker.
Så mange sider som du ønsker.
Ingen begrensninger på endringer.



Opprettelse som inkluderer nytt design, oppsetning og integrasjon, vil ligge på 30.000,- NOK for de første 5 nettbutikkene.

Vi lager gjerne garanti på hevet konvertering – Dette kan skrives med i kontrakten.

Vi har bare 1 fast månedspris på 995,- NOK på systemet, og mulighet for å lage avtaler på markedsføring, videre optimering, SEO tekster og kundeservice.


Om dette kanskje er av interesse for deg, da er du velkommen til å sende meg en melding på tommy@nordiciq.eu eller en privat beskjed her på WebForumet.
 

Moo

New Member
Nye fra danmark? Burde kanskje linke til de sosiale ikonene til sidene deres (hvis dere har da). Virker ganske uproft spør du meg.
 

NordicIQ

Medlem
Nye fra danmark? Burde kanskje linke til de sosiale ikonene til sidene deres (hvis dere har da). Virker ganske uproft spør du meg.

nordiciq.eu er en nettside tenkt for danske nettbutikker - En side som er under utvikling, og ikke har noe med dette å gjøre.

Jeg valgte å bruke den e-post adressen fordi den står som min primære adressen.
Der er ikke laget noen nettside for dette prosjektet enda.


Med det sagt - Da er der 3 pakker igjen.
 

Britta

stoffdronning
Klarer dere desimaler i varebeholdning og bestilling? Altså, meterpris vises, men det bestilles f.eks. 0.7 m stoff?
Og finnes det mulighet å koble til en webpos?

Britta
 
Topp