Kassimaja
Geocacher
Hallo
For ca. 4 uker siden tok jeg kontakt med dere på grunn av en feil på basestasjon her jeg bor. Kundeservice fant ingen feil, men skulle se på saken. Etter at jeg hadde fått et par sms med at Telenor jobbet med saken tok jeg på nytt kontakt for å høre hvordan det gikk med saken. På grunn av feilen tok det hele fem oppringninger før jeg kom gjennom og fikk prate med en kundebehandler mer en 30 sekunder. Svaret jeg fikk var at dere fant saken, men at den var blitt lukket og kundebehandleren spurte meg forundret om problemet ikke var løst... Etter at jeg hadde overbevist kundebehandleren om at problemet fortsatt var der åpnet Telenor en ny sak og nye smser om at dere jobbet med saken dukket opp.
Ny kontakt med gjort og denne gangen hadde dere funnet ut at det nok var en feil. Saken var sendt til Huavey (eller noe lignende) Jeg ba kundebehandleren tynt om å få et forventet rettetidspunkt, noe hun dessverre ikke kunne gi meg. På spørsmål om hun kunne love meg at basestasjonen var rettet til jul fikk jeg fortalt at hun ikke kunne love meg hverken det eller noe annet. I dag tok jeg på nytt kontakt med telenor som etter enda mer tid ikke hadde noen ny informasjon om hva som skjedde, om noe i det hele tatt. Han skulle undersøke saken og gi meg en tilbakemelding i løpet av dagen. 7-8 timer har gått og ingen har gitt meg noen som helst slags tilbakemelding, så jeg ringer opp på nytt. Nå fikk jeg forklart det samme som tidligere i dag. Huavey har ikke gitt noen som helst slags lyd fra seg. I tillegg fikk jeg forklart at det var dumt at jeg ringte for når saken ble gjort noe med fra kundeservice, så havnet den nederst i bunken igjen og enda mer ventetid måte påberegnes.
Hvor lenge er det meningen at jeg skal være tolmodig? Telenor kan ikke love meg at basestasjonen kan være rettet til jul og de forklarer meg i TYDELIGE ordelag at det dummeste jeg kan gjøre er å ringe å klage...
En annen ting som er fryktelig irriterende er at noen dager etter hver gang jeg har snakket med Telenor ringer det en stakar fra NorStat på Lillehammer som vil snakke med den i husstanden som har vært i kontakt med Telenor den siste tiden. Jeg har bedt kundebehandleren om å ikke sende mitt nummer videre til disse nysgjerrige folkene på Lillehammer, men det er ingen ting de kan gjøre noe med eller stoppe...
Hvor lenge skal det være vesentlige mangler på den varen dere leverer meg før noen gidder å gi meg et ordentlig svar på når ting blir rettet? Er det slik at Telenor ønsker at jeg klipper alle simkort i to og returnerer alt sammen tilbake?
For ca. 4 uker siden tok jeg kontakt med dere på grunn av en feil på basestasjon her jeg bor. Kundeservice fant ingen feil, men skulle se på saken. Etter at jeg hadde fått et par sms med at Telenor jobbet med saken tok jeg på nytt kontakt for å høre hvordan det gikk med saken. På grunn av feilen tok det hele fem oppringninger før jeg kom gjennom og fikk prate med en kundebehandler mer en 30 sekunder. Svaret jeg fikk var at dere fant saken, men at den var blitt lukket og kundebehandleren spurte meg forundret om problemet ikke var løst... Etter at jeg hadde overbevist kundebehandleren om at problemet fortsatt var der åpnet Telenor en ny sak og nye smser om at dere jobbet med saken dukket opp.
Ny kontakt med gjort og denne gangen hadde dere funnet ut at det nok var en feil. Saken var sendt til Huavey (eller noe lignende) Jeg ba kundebehandleren tynt om å få et forventet rettetidspunkt, noe hun dessverre ikke kunne gi meg. På spørsmål om hun kunne love meg at basestasjonen var rettet til jul fikk jeg fortalt at hun ikke kunne love meg hverken det eller noe annet. I dag tok jeg på nytt kontakt med telenor som etter enda mer tid ikke hadde noen ny informasjon om hva som skjedde, om noe i det hele tatt. Han skulle undersøke saken og gi meg en tilbakemelding i løpet av dagen. 7-8 timer har gått og ingen har gitt meg noen som helst slags tilbakemelding, så jeg ringer opp på nytt. Nå fikk jeg forklart det samme som tidligere i dag. Huavey har ikke gitt noen som helst slags lyd fra seg. I tillegg fikk jeg forklart at det var dumt at jeg ringte for når saken ble gjort noe med fra kundeservice, så havnet den nederst i bunken igjen og enda mer ventetid måte påberegnes.
Hvor lenge er det meningen at jeg skal være tolmodig? Telenor kan ikke love meg at basestasjonen kan være rettet til jul og de forklarer meg i TYDELIGE ordelag at det dummeste jeg kan gjøre er å ringe å klage...
En annen ting som er fryktelig irriterende er at noen dager etter hver gang jeg har snakket med Telenor ringer det en stakar fra NorStat på Lillehammer som vil snakke med den i husstanden som har vært i kontakt med Telenor den siste tiden. Jeg har bedt kundebehandleren om å ikke sende mitt nummer videre til disse nysgjerrige folkene på Lillehammer, men det er ingen ting de kan gjøre noe med eller stoppe...
Hvor lenge skal det være vesentlige mangler på den varen dere leverer meg før noen gidder å gi meg et ordentlig svar på når ting blir rettet? Er det slik at Telenor ønsker at jeg klipper alle simkort i to og returnerer alt sammen tilbake?