Har kjøpt inn to et større vareparti av samme produkt to ganger. Nå nærmer jeg meg å bli solgt ut andre gangen. Men hver gang jeg skal bestille nytt så prøver agenten på Alibaba å øke prisen forholdsvis betydelig. Sist gang var problemet at dollaren var svak og at dette gjorde de måtte øke prisen. Nå er dollaren på sitt sterkeste opp mot Yuan, og nå skal prisen økes enda mer. Så argumentasjonen for disse forsøkene på prisøkning er ikke alltid like god.
Sist gang gav jeg meg ikke og fikk til slutt kjøpt til samme pris som første bestilling. Men nå virker det som de setter litt mer hardt mot hardt.
Så det jeg lurer på er rett og slett om det er mulig hoppe over dette mellomleddet som en slik agent er, og kjøpe rett fra fabrikken og om noen har noen erfaringer i så måte?
Sist gang gav jeg meg ikke og fikk til slutt kjøpt til samme pris som første bestilling. Men nå virker det som de setter litt mer hardt mot hardt.
Så det jeg lurer på er rett og slett om det er mulig hoppe over dette mellomleddet som en slik agent er, og kjøpe rett fra fabrikken og om noen har noen erfaringer i så måte?