Kenneth i kyllingdrakt

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Siden jeg ikke har funnet noen til å produsere video for meg, så bestemte jeg meg for å lære litt video selv. Resultatet ble en KFC-reklame som blir en del av min siste oppgave før jeg er utstyrt med en bachelorgrad om 2 uker. Hovedrollen er også meg - i en kyllingdrakt :)

http://www.youtube.com/watch?v=hC1_g4HSpNU

PS: Dette er egentlig bare et forsøk på å dra opp antall view til tirsdag når den skal presenteres :). Jeg tuller også med at jeg har tenkt å lære meg video selv - det har jeg ikke tid til!

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Merkelig kommentar. Skal jeg ta kontakt med alle som tilbyr videoproduksjon her i landet i tilfelle de kan tilby det jeg er ute etter? Det har jeg ikke tid til, så da kontakter jeg heller de som er lure nok til å legge ut noe skikkelig på nettsiden sin.

Nutz

Med lem
Artig video Kenneth, -hadde det ikke vært for nebbet så hadde jeg ikke kjent deg igjen! :)

picxx

WF 09
Dårlig synlighet av produktet hvis dette var tenkt å skulle være en viralvideo.

picxx

WF 09
Når den ikke opp til din skyhøye standard for kvalitet, picxx?

Sikkert ikke noe å si på kvaliteten.
Tenkte mere på synligheten av produktet.
Man venter i nesten 1:50 i en film som varer i 2:00 på i det hele tatt vite hvilket produkt det dreier seg om.
Mulig det er slikt som er "in" for tiden, men fra produsents side kan da ikke dette være særlig optimalt?

Topp