Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Avsporing fra følgende tråd: https://www.webforumet.no/forum/generell-snakk-og-svada/7860-forum-som-er-forretningsrelatert.html
Siden jeg har deres oppmerksomhet og ikke kan begynne å jobbe med nettstedet før alt er klart, så tenkte jeg å legge fram mitt kategoriforslag til vurdering og tilbakemeldinger fra dere:
Ønsker tilbakemeldinger på kategorinavn, bedre kategoribeskrivelser og skrivefeil.
1 Forretningskategorier
1.x Generelle næringslivsdiskusjoner
Her diskuterer vi generelt innenfor næringslivet, drift av firma og tilbakemeldinger.
1. Regionale forumer
Diskusjoner om næringslivet og relasjonsbygging på lokalt nivå.
1.x.1 Oslo
1.x.2 Akerhus
1.x.3 Hordaland
1.x.4 Rogaland
1.x.5 Osv..
1.x Starte firma
Komme i gang med eget selskap, forretningsplan, organisasjonsform, fallgruver, finanseringer og tilbakemeldinger til forretningside.
1.x Markedsføring
Planlegging og gjennomførsel av markedsundersøkelser, produktutvikling, markedspåvirkning og distribusjon av konsepter, varer og tjenester.
1.x Salg
Diskusjoner rundt salg, salgstekniker- og systemer.
1.x Import og eksport
Her diskuterer vi import/eksport av varer, tollbestemmelser, frakt/cargo selskaper og andre ting i forbindelse med import og eksport.
1. Økonomi, regnskap og administrasjon.
Økonomi for bedrifter, regnskapsføring og administrasjon.
1. Lover, regler og normer.
Diskusjoner rundt lovverket, regler og normer i samfunnet. Denne kategorien inkluderer, men er ikke begrenset til, trademark, opphavsrett og patenter.
1.x IT
Diskusjoner relatert til IT, IT-systemer og programvare.
2 Generelle kategorier
2.1 Introduksjoner
Introduser deg selv til de andre medlemmene på forumet.
2.2 Generell snakk og svada
Hva du nå enn måtte ha på hjertet, her har vi en høyere takhøyde for hva som er tillatt.
2.3 Ris og ros til og fra FF
Har du noe på hjertet ang. forumet? Snakk med oss her inne.
Siden jeg har deres oppmerksomhet og ikke kan begynne å jobbe med nettstedet før alt er klart, så tenkte jeg å legge fram mitt kategoriforslag til vurdering og tilbakemeldinger fra dere:
Ønsker tilbakemeldinger på kategorinavn, bedre kategoribeskrivelser og skrivefeil.
1 Forretningskategorier
1.x Generelle næringslivsdiskusjoner
Her diskuterer vi generelt innenfor næringslivet, drift av firma og tilbakemeldinger.
1. Regionale forumer
Diskusjoner om næringslivet og relasjonsbygging på lokalt nivå.
1.x.1 Oslo
1.x.2 Akerhus
1.x.3 Hordaland
1.x.4 Rogaland
1.x.5 Osv..
1.x Starte firma
Komme i gang med eget selskap, forretningsplan, organisasjonsform, fallgruver, finanseringer og tilbakemeldinger til forretningside.
1.x Markedsføring
Planlegging og gjennomførsel av markedsundersøkelser, produktutvikling, markedspåvirkning og distribusjon av konsepter, varer og tjenester.
1.x Salg
Diskusjoner rundt salg, salgstekniker- og systemer.
1.x Import og eksport
Her diskuterer vi import/eksport av varer, tollbestemmelser, frakt/cargo selskaper og andre ting i forbindelse med import og eksport.
1. Økonomi, regnskap og administrasjon.
Økonomi for bedrifter, regnskapsføring og administrasjon.
1. Lover, regler og normer.
Diskusjoner rundt lovverket, regler og normer i samfunnet. Denne kategorien inkluderer, men er ikke begrenset til, trademark, opphavsrett og patenter.
1.x IT
Diskusjoner relatert til IT, IT-systemer og programvare.
2 Generelle kategorier
2.1 Introduksjoner
Introduser deg selv til de andre medlemmene på forumet.
2.2 Generell snakk og svada
Hva du nå enn måtte ha på hjertet, her har vi en høyere takhøyde for hva som er tillatt.
2.3 Ris og ros til og fra FF
Har du noe på hjertet ang. forumet? Snakk med oss her inne.
Sist redigert: