Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan du lage en produktvideo?

hvoslef

Student
Søker etter en kreativ, pliktoppfyllende og flink videoproduser.

Tanken er å lage en produktvideo eller promovideo for nettsiden Billig promillemåler med gratis frakt, og da naturligvis for produktet som ligger ute. Alt av informasjon angående produktet får du av meg, og produktet blir tilsendt til deg. Tanken er noe lignende denne filmen. Aller helst ønsker jeg en enkel illustrasjon/film som forklarer på en stilren måte hvordan den fungerer. Dette er for å øke salget, og la kunden sitte igjen med minst mulig ubesvarte spørsmål, slik at sjansen for salg blir større.

Lengden er tenkt til å være kort, omtrent 15-20 sekunder, for ikke å miste kundens lyst. Den skal være på norsk, vise hvordan produktet fungerer og ha musikk (hvis mulig gratis) i bakgrunnen, lik som Tile. Dette er ikke noe stort prosjekt, derfor ikke noe utrolig stort budsjett. Avhengig av din kompetanse, tidsbruk og selve produktet så er jeg villig til å betale opptil kr 2.000 for ferdig produkt.

Ta kontakt på hvoslef.jo@gmail.com med emne "Videoproduksjon" hvis du er interessert.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Sjekk om det er noen skoleelever som kunne tenke seg å lage en video for deg. Kontakt skolene for å se om det er en av dem som kunne tenke seg å lage en slik video for deg.

Det blir jo da en case de kan legge frem på skolen som i tillegg tas i bruk på riktig. Bedre case kan de vel ikke få.
 

picxx

Well-Known Member
Sjekk gjerne animoto

Husker også Tonny fikk laget et par (greie?) saker på fiverr.
Kan jo være verdt å prøve, og koster absolutt ikke skjorta.
(Evt. norsk voiceover kan du jo legge til selv)
 

hvoslef

Student
Sjekk om det er noen skoleelever som kunne tenke seg å lage en video for deg. Kontakt skolene for å se om det er en av dem som kunne tenke seg å lage en slik video for deg.

Det blir jo da en case de kan legge frem på skolen som i tillegg tas i bruk på riktig. Bedre case kan de vel ikke få.

Har kontaktet noen som går media på min tidligere videregående, men de hadde dessverre ikke tid. Må prøve å kontakte flere, slik at jeg får gjort som du nevner.

Husker også Tonny fikk laget et par (greie?) saker på fiverr.
Kan jo være verdt å prøve, og koster absolutt ikke skjorta.
(Evt. norsk voiceover kan du jo legge til selv)

Ja, har registrert meg der nå. Skal prøve å kontakte noen, og få et tilbud.
 

Design4u

Medlem
Hvoslef,
Har du nogen ide om hvor langtid den vil tage ?
Vi kan lave det til ca. 4000 NOK, så får du også en professionel animationsvideo som vil hjælpe med, at booste salget af dine produktrr eller service.
Skriv gerne en mail til mig på: st at zoomco.dk
Så finder vi ud af det.
 
Topp