Jeg har tidligere omsatt hundrevis av fjæringskuler. Har du bil så vet du antakeligvis ikke hva det er for noe. Har du en ganske spesifikk bil, så vet du hva det er. Jeg har aldri trengt å forklare noen hva det var for noe, og det blir vel det samme med kaffeputene: de som ikke vet hva det er kommer ikke til å klikke seg inn på siden (forhåpentligvis ihvertfall), og de som vet hva det er for noe trenger ikke noe forklaring (kanskje til og med kjedelig med en forklaring?).
God kaffe leder til startsiden fordi G vil da plukke opp denne lenken til forsiden med teksten 'god kaffe'. Tror jeg ihvertfall.
Men jeg stusser litt over hva du mener med UTF-8. Alle nettlesere som jeg har prøvd (ff,ie,o,chr,saf) samt validator.w3.org forstår at dette er UTF-8.
Hva er fordelen med å gå ut med denne info i http-headers i tillegg? Serveren forteller vel ikke heller at det er noe spesifikt, så siden den ikke opplyser om dette får UAene forholde seg til det de leser i filen. Som de klarer fint ser det ut som?
Har lagt på en pen bakgrunn som jeg håper du liker da