Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Junior/student med PHP/Symfony/Laravel/Wordpress-kompetanse søkes for mindre strøjobber

Driver det lille webbyrået WebCoding som er totalleverandør for to kunder. Jobber for tiden også i en 100%-stilling som selvstendig konsulent. Det gjør at arbeidet med disse kundene (og evt. nye) må skje på kveldstid eller i helger. Ser derfor etter en eller flere personer som er interessert i å ta på seg kortere utviklingsoppgaver.

Normalt sett vil det være snakk om småting som tar fra 2 timer og opptil et dagsverk, men du står også fritt til å komme med forslag til større forbedringer som kan foreslås til kundene. I denne omgangen er det snakk om å skrive en eksport til en webservice.

Ønskede kvalifikasjoner/kunnskap:
- Evne til å estimere antallet timer en oppgave vil ta deg å utføre.
- PHP-kompetanse. Forståelse for OOP og prinsipper som SOLID en kjempefordel.
- Git: Du bør være i stand til å levere en pull request som kan gjennomgås før deployment av arbeidet ditt (Ikke et absolutt krav)
- Erfaring/forståelse for utvikling av Rest/Soap-APIer.
- Erfaring med Symfony/Laravel/lignende en stor fordel.
- Erfaring med LAMP-stacken.

Ung alder og liten/ingen arbeidserfaring er uproblematisk så lenge du kan demonstrere relevant kompetanse. Pris avtales på bakgrunn av kompetansen du besitter og dine evner til å ferdigstille hele eller deler av en leveranse. Jeg tar timesbetalt for arbeid mot mine kunder, og må derfor avveie dine estimater mot egen inntjening. Dersom du er svært kompetent og selvgående vil du kunne sitte igjen med mesteparten av kaka selv. Betaling skjer ved ferdigstilt leveranse.

Dersom dette høres interessant ut kan du sende meg kodeeksempler og/eller en beskrivelse av tidligere arbeidserfaring. CV er også OK, men da er nok dette for lite volum til at det er snakk om annet enn å spe på annen inntekt. Dette bør derimot være perfekt som deg som er student eller lignende.

Ta kontakt på PM eller send meg en epost på thomas.m.larsson@gmail.com. Jeg tar dog gjerne imot spørsmål her i tråden også.
 
Topp