jobber du i kiosk e.l. med tilgang på "startpakker" til mobil?

MobyDick

New Member
Er interessert i å komme i kontakt med folk som driver Narvesen, butikk, jobber i kiosk, telefirma osv, steder som har mye startpakker (kontantkort/simkort) til mobil.

Helst større partier (butikker som tar inn 100 +) av gangen... Alle operatører.

Betaler selvsagt mer enn pålydende, evt kan vi komme frem til en deal. Kontakt på PM hvis dette er aktuelt.

MobyDick

New Member
torstein: nja, ikke nødvendigvis gullnummer. er spesielle kombinasjoner osv jeg er ute etter :)

dag frogner: den tok jeg ikke.

TorsteinO

Art Director & grunder
Det Dag hinta til her er en litt intern greie her på webforumet. For en stund siden var det spesielt to av våre ivrigste domenespekulanter/selgere/whatever som kalte absolutt ALT de la ut for salg av domener for "gulldomener". Hadde domenet det var snakk om vært bæsjbæsjbæsjwebdesign12345.com hadde garantert det også blitt kalt et "fantastisk godt gulldomene med kjempepotensiale".

Så var det vel jeg som kommenterte på at det ble helt latterlig når de kalte ALT gulldomener på den måten, og fikk da tilbake kommentarer ala "det var bare sånn man gjorde det" og at "dette var helt klart "gulldomener", men at de VIRKELIGE "gull-domenene" aldri ble lagt ut for salg" osv...

Tåpelig? Ja, så hinsides.

Her kan du lese litt mer... https://www.webforumet.no/forum/domener/14460-gulldomener-hva-er-det.html

MobyDick

New Member
hehe takk for oppklaring... generelt så burde alle typer gull/sølv/platina/diamant osv avskaffes både når det gjelder telefonnummer, domener og alt sånt. det er uansett umulig å komme frem til en felles standard, og det blir bare forvirrende... selve gullnummer-begrepet er så utvannet at det betyr jo så og si ingen ting lengre.

picxx

WF 09
Hvorfor absolutt kjøpe fra kisoker og detaljhandel?
kan du ikke bare kontakte en operatør og kjøpe direkte?

picxx

WF 09
Det finns ikke noen uregistrerte startpakker i dag. Alle kunder må registreres av forhandlere. Privat personer kan ikke gjøre dette.

Joda, er oppmerksom på det, men hvorfor liksom kjøpe en masse pakker fra Mix eller 7/11 om man bare kan kontakte talkmore, chess eller noen av disse andre og få så mange hjemsendt som man bare vil?
Har vel heller aldri hørt at slike startpakker blir gitt ut i serier, men jeg vet ikke så mye omkring dette nummerstyret og greiene rundt mobiler så godt mulig de kommer ut i serier....?

picxx

WF 09
Talkmore sender sikkert ut startpakker osv. Men det må jo bli et sant helvete og holde styr på alle abonemangene etter hvert.

Hehe, nå tenkte jeg kanskje på at man kunne få lagt alt inn i samme brukerkontoen når det ble snakk om opp til flere hundre forskjellige nummer da. Ikke at man opprettet alt dette som en vanlig forbruker med egen innlogging til hvert nummer.

Litt synd er det blitt at alt ses fra en forbrukers ståsted her på forumet.
Ikke lenge siden det nesten var utenkelig.

Bjørn

Domenespekulant
Det Dag hinta til her er en litt intern greie her på webforumet. For en stund siden var det spesielt to av våre ivrigste domenespekulanter/selgere/whatever som kalte absolutt ALT de la ut for salg av domener for "gulldomener". Hadde domenet det var snakk om vært bæsjbæsjbæsjwebdesign12345.com hadde garantert det også blitt kalt et "fantastisk godt gulldomene med kjempepotensiale".

Så var det vel jeg som kommenterte på at det ble helt latterlig når de kalte ALT gulldomener på den måten, og fikk da tilbake kommentarer ala "det var bare sånn man gjorde det" og at "dette var helt klart "gulldomener", men at de VIRKELIGE "gull-domenene" aldri ble lagt ut for salg" osv...

Tåpelig? Ja, så hinsides.

Her kan du lese litt mer... https://www.webforumet.no/forum/domener/14460-gulldomener-hva-er-det.html

whatever ja... fakta er ikke så viktig når man skal forklare...

Johan

Medlem
Hehe, nå tenkte jeg kanskje på at man kunne få lagt alt inn i samme brukerkontoen når det ble snakk om opp til flere hundre forskjellige nummer da. Ikke at man opprettet alt dette som en vanlig forbruker med egen innlogging til hvert nummer.

Litt synd er det blitt at alt ses fra en forbrukers ståsted her på forumet.
Ikke lenge siden det nesten var utenkelig.

Jeg har drevet med mye ulik business i over 20 år. Hvis det er en ting jeg har lært så er det å se alt ut fra et kundeståsted. Hvis du ikkje gjør det kommer du ikke til i være i business særli lenge

picxx

WF 09
Jeg har drevet med mye ulik business i over 20 år. Hvis det er en ting jeg har lært så er det å se alt ut fra et kundeståsted.

Du misoppfatter, eller vil misoppfatte, meg.
Det er forskjell på å se ting fra et kundeperspektiv og å legge forbrukerståstedet til grunn når man diskuterer tråder på et grunderforum.

MobyDick

New Member
går selvfølgelig ikke i detalj på hvordan jeg driver business ;) men tilbake til tema, hvis noen driver kiosk her så gi en lyd...

Topp