Jobbe som SEO-konsulent?

simonee

Medlem
Jeg lurer på om det er vanskelig å få jobb som SEO konsulent? Er det en etterspørsel etter konsulenter?

Sist redigert av en moderator:

Tonny Kluften

Administrator
Tenker du på fast jobb? Hvis du er god kan du ta en ringe/mail-runde til firmaene som driver med dette. Vær forberedt på tøffe spørsmål og krav om omfattende dokumentasjon på at du vet hva du holder på med.
Ut fra måten du stiller spørsmålet på kan man vel egentlig slå fast at du ikke har all verdens erfaring på området, eller...? :)

simonee

Medlem
Tenker du på fast jobb? Hvis du er god kan du ta en ringe/mail-runde til firmaene som driver med dette. Vær forberedt på tøffe spørsmål og krav om omfattende dokumentasjon på at du vet hva du holder på med.
Ut fra måten du stiller spørsmålet på kan man vel egentlig slå fast at du ikke har all verdens erfaring på området, eller...? :)

ja det er sant, jeg lurer på en jobb. Men jeg vil vite hvordan etterspørselen er på seo konsulenter. Nei jeg har ikke mye erfaring i SEO:)

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Send meg en CV, litt om deg selv og dine erfaringer på kenneth@crenia.no. Er du bare på jakt etter fulltid eller er du også interessert i deltid? Kan du Adwords? SEO er jo sjeldent begrenset til bare søkemotoroptimalisering nå i dag, men omfatter hele søkeprossessen for kundene.

jeffdonk

Medlem
Hmm, ble jeg intr her Kenneth. Hva spesifikt er dere på jakt etter? Skal du ha en til å jobbe med egne interne prosjekter eller med eksterne kunder?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er på jakt etter noen som kan hjelpe med eksterne kunder. Hands-on arbeid, oppfølging og research. Det gjelder søk generelt, ikke bare begrenset til SEO og Adwords.

annettelode

Medlem
Jeg er god på SEO

Hei,

Er dere på jakt etter flere som er flinke på "allround" seo?

Jeg er på jakt etter jobb.

Ta kontakt på PMèn

Annette

Hej Kenneth,

Jeg har allround-erfaring med SEO, Adwords, artikelskrivning og optimeringskonvertering.
- Altsammen på dansk. Så har du kunder der vil ind på det danske marked, vil jeg kunne hjælpe.
Send en PM hvis du kan forestille et samarbejde med en freelance-aktør på det danske marked.
Mvh
Christian Kirkegaard

Topp