Jobb i Prioritet Norge...??

Nysgjerrig

New Member
Hei,

Jeg har en bror som har fått tilbud om jobb i Prioritet Norge.
Var jo veldig mye tull rundt dem for 1-2 år siden.. Etter det har det vært stille.
Men har gjort en del søk på dem, og det virker jo som det fortsatt ligger mye negativt om dem ute (også up to date-info).
Noen som kjenner til dette firmaet?
Brodern har som sagt fått tilbud om salgsjobb der, men jeg er skeptisk på hans vegne.
De "lover" gull og grønne skoger i form av bra lønnsmuligheter (provisjon). Men det er det jo mange andre som gjør også..

Kommuner i Norge

Tonny Kluften

Administrator
Hmm. Prioritet har ikke vært kjent for å lese regler så nøye, akkurat slik som du. De har slengt om seg med linker der det ikke skal være linker, akkurat som du. Så hvis broren din er som deg så passer han bra hos Prioritet.

Jeg ser ikke noe negativ uptodate info om Prioritet. Hva tenker du på?

Så kan du jo fortelle hvorfor linken din til Kommuner i Norge er relevant i posten din. Og så kan du lese https://www.webforumet.no/forum/nytt-fra-wf/1331-regler-forumet.html

Nysgjerrig

New Member
Beklager hvis jeg gjorde feil i webforumet ditt.
Det var mitt første innlegg og jeg testet bare en link nederst. I reglene deres står det at man kan lenke til hva man vil. Hvis dette ikke er tilfelle, eller hvis jeg har misforstått, så burde kanskje reglene gjøres klarere? Kanskje formulere seg på en måte som legger all tvil til side. Bare et tips. :)

Administratoren burde kanskje lese reglene selv også? Såvidt jeg leste var det ikke lov med sjikane. Skal ikke kalle innlegget ditt sjikane, men det opplevdes lite respektfullt og temmelig sarkastisk. Som administrator burde du neppe være kjent av det. Bare et tips det også. :)

Men jeg fikk nå i hvert fall et svar. Så velger jeg heller et annet forum neste gang. Både på nettet og ellers i verden er det jo generelt hyggeligere å bli imøtesett fremfor å møtes med sarkasme. Som forum kan det vel neppe være spesielt inviterende overfor andre potensielle medlemmer heller.
Men det løses kanskje ved at innlegg som dette slettes?

uansett; takk for det svaret jeg tross alt fikk.

Tonny Kluften

Administrator
Hvis du vil vite mere om Prioritet kan forresten du kontakte Spam Cops. De har nok oversikt.

"Nye medlemmer kan ikke poste aktive lenker" skal ikke inn i reglene fordi det bare er en regel for nye medlemmer. Dessuten er vi ikke så nøye på den regelen så lenge linken er relevant.

I reglene deres står det at man kan lenke til hva man vil. Bare et tips. :)

Takk for tipset, men jeg finner ikke stedet hvor det står. Ja, det gjelder signaturen, men man får ikke signatur før man har postet 10 kommentarer.

Skal ikke kalle innlegget ditt sjikane, men det opplevdes lite respektfullt og temmelig sarkastisk. Som administrator burde du neppe være kjent av det. Bare et tips det også. :)

Har ikke noe med respekt å gjøre, jeg respekterer folk som vil ha flest mulig innlenker. Men spam liker jeg ikke. Og om ikke linken din var spam så må du innrømme at den ligner veldig.

Som forum kan det vel neppe være spesielt inviterende overfor andre potensielle medlemmer heller.
Men det løses kanskje ved at innlegg som dette slettes?

Nei, vi viser gjerne frem at innlegg som inneholder noe som ligner på spam ikke tolereres.

Så da kan vi si det slik at vi forstår hverandre nå? Jeg forstår at du ikke spammet med vilje og du forstår linkreglene. Ok?

Sist redigert:
Hold dere unna prioritet,skylder ennå meg en mnds lønn

Prioritet Norge skylder meg ca 28000 kr fra aug i fjord, bare surr og faenskap med dem:mad:

Dette gjelder nesten 1 mnd lønn

U

Uregistrert

Guest
Hold deg unna Prioritet!

Jeg har også tidligere jobbet for Prioritet. Jeg har bare én ting å si til broren din. Hold deg langt unna dem. Makan til useriøs bedrift skal du lete lenge etter. Finn deg en mer seriøs SEO-aktør.

U

Uregistrert

Guest
Jobb i Prioritet Norge

Hei,

Jeg har en bror som har fått tilbud om jobb i Prioritet Norge.
Var jo veldig mye tull rundt dem for 1-2 år siden.. Etter det har det vært stille.
Men har gjort en del søk på dem, og det virker jo som det fortsatt ligger mye negativt om dem ute (også up to date-info).
Noen som kjenner til dette firmaet?
Brodern har som sagt fått tilbud om salgsjobb der, men jeg er skeptisk på hans vegne.
De "lover" gull og grønne skoger i form av bra lønnsmuligheter (provisjon). Men det er det jo mange andre som gjør også..

Kommuner i Norge

Nå vet ikke jeg hva slags type jobb broren din ble tilbudt, men er han j..god på å formidle samt selge Joomla Publiseringsløsninger og SEO, har bakgrunn som journalist, eller klarer å følge et produksjons møte holdt av teknisk sjef som kommer fra QXL, så har nok Prioritet Norge desidert de beste betingelsene i bransjen. Det hjelper godt med om man er selvgående og ikke trenger daglige klaps på ryggen også..

Hasta luego

Topp