Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Javascript fungerer ikke skikkelig

seastart

Medlem
Hei.

Jeg har laget en "sikkerhets quiz" som vi skal ha på en av båtene i rederiet jeg jobber. men jeg får ikke javascriptet til¨å kjøre skikkelig. Problemet mitt var at jeg lagde det på serveren ombord, og der virket det fint. (gammel versjon av IE) men nå, på den nye serveren starter ikke scriptet (heller ikke på pc'en) Hva er det jeg har gjort galt. Muligens jeg har rotet det helt til i et forsøk på å starte scriptet, men en av dere kan kanskje finne ut av det. Det fungerer noenlunde i IE, men i firefox er det dødt.

Kunne også tenkt meg å lagt inn en eller annen måte å sendt navn og resultatet av testen til en mail, for eksempel kapteinens mail, men ikke at det skal åpnes et mail program for å gjøre det.

Filen er vedlagt her, men jeg har renamet den til txt isteden for html

På forhånd takk :)
 

Vedlegg

  • 11 Safetyquiz.txt
    33,7 KB · Sett: 8

Nutz

Med lem
Kanskje løsningen for deg er rett og slett å søke etter en "QUIZ Generator" på nettet, så heller legge inn spørsmålene på nytt.
Tror det blir mindre jobb.
 

seastart

Medlem
Takker for tilbakemelding. Ja jeg får vel sette meg ned å begynne på nytt :(
Men har en planpå hvordan jeg skal angripe det, så det skal gå greit.
Scriptet skal ikke gå via nett, bare på serveren ombord. Så båndbredde er ikke noe problem.

Noen som har noe forslg på hvordan jeg skal få sendt resultatt av quiz'en på mail til Kapteinen uten å starte et eksternt mail program? finnes det noen slike script?
 
Topp