Irriterende utlogging i TD

Blir logga av TD med ugjevne mellomrom; sitter her og skal sette sammen en annonse, også blir jeg logget av. Utrolig irriterende. Noe jeg kan gjøre med det?

Logget inn for 2 minutter siden, nå ble jeg logga av igjen.

Sist redigert:
TD, nok en gang. Må være den mest irriterende sida jeg har vært på i hele mitt liv. Når jeg har laga annonser og valgt hvilke varer det skal reklameres for, blir ikke da den jeg laga lagret på sida deres? Må jeg virkelig lage en ny en hver bidige gang jeg skal legge ut en annonse? Tar jo en evighet å legge inn varene og, hadde jo sluppet å gjøre hele forbanna greia om igjen om jeg bare hadde funnet igjen annonsen jeg allerede lagra. Gjorde forandringer på sida mi slik av koden forsvant, og nå kan jeg ikke finne den igjen. Er jo nødt til å være lagret et eller annet sted på sida til TD??

Er ikke helt stødig på begrepene riktig enda, men regner med det er feeds det heter ja.. (Feeds er det som blir vist på sida mi, ikke sant?)
En annen ting er at når jeg går på feedstatus så lyser det grønt noen steder og gult andre. Står at produkt feeden ikke har blitt importert de siste 30 dagene, mens det faktisk er slik at de som lyser gult er de eneste jeg har laga feed med/av.
Skjønner fint lite her nå altså..

Ole

Medlem
Gult betyr at det ikke er oppdatert inn i systemet til TD. Det er ikke en indikasjon på hva du har gjort på ditt nettsted.

Ok, men har det noen betydning for meg at det ikke er oppdatert?

En annen ting jeg kanskje kan ta med i samme slengen, er det ikke sånn at AdSense betaler pr klikk? Har hatt 2 klikk her nå plutselig, men har i følge google ikke fått noe for det. Noen som aner hvorfor?

Topp