S
Slettet
Guest
Har hatt problemer med min iPhone 3Gs, plutselig var det ikke signal, så kom det "låst telefon" så man måtte skrive inn simkode osv. igjen.. Så begynte den med at jeg ikke hørte noe når jeg ringte folk, men de hørte meg når jeg ringte dem.. Og jeg hørte også ekko av meg selv når jeg ringte folk, men de hørte ikke ekkoet.. Det er nesten så det er en 3rdje person som hører på samtalen..
Så skaffet meg en iPhone4, 2 uker etterpå.. same again.. Kan det være noe jeg har lastet ned som har inneholdt virus eller noe? har liksom nesten nada på telefonen, wordfeud og ett par andre spill (3-4stk) ikke noe mer..
Så nå har jeg værtfall fabrikkgjennopprettet telefonen men da får jeg jo ikke med mail, kontakter osv.. :-O)
Noen opplevd noe av det samme? Eller har noen svar på dette?
Så skaffet meg en iPhone4, 2 uker etterpå.. same again.. Kan det være noe jeg har lastet ned som har inneholdt virus eller noe? har liksom nesten nada på telefonen, wordfeud og ett par andre spill (3-4stk) ikke noe mer..
Så nå har jeg værtfall fabrikkgjennopprettet telefonen men da får jeg jo ikke med mail, kontakter osv.. :-O)
Noen opplevd noe av det samme? Eller har noen svar på dette?