iPhone app: Oslo Taxi kalkulator

X

xzhat

Guest
Hei,
Laget en ny applikasjon som beregner sannsynlig pris for å ta en taxi med "Oslo Taxi".
Den tar hensyn til minstepris, helgepriser, tidspunkt, helligdager osv.
I tillegg er alle gatene i Oslo lagt inn, slik at du får autosuggestion når du begynner å skrive fra eller til adressen. Samt mulighet for å benytte gps-posisjon.

Mer informasjon og nedlastning:
Oslo Taxi Kalkulator for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store

Si i fra hvis det er noe jeg kan forbedre, da dette er versjon 1.0 :)
Kan også gi promocodes(gratis nedlastning) til 5 første som gir meg en privat melding.

X

xzhat

Guest
Takk:) tenkt tanken, eneste "problemet" er at konseptet krever datatrafikk som kanskje skremmer turister.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Kanskje en "predict" funksjon som man kan bruke før man går inn i drosjen (mens man fremdeles er i hotellet og bruker wifi-tilgang): fra og til, og så et estimat inkl kart.. du *trenger* da ikke kontinuerlig hente inn posisjon, men det er lett å følge med på kartet...?

Opplevd det noen ganger at de tok en 'de-tour' i Stockholm. Nå kjenner jo ikke jeg byen der så godt (eller i det hele tatt), så jeg er ikke sikker på at det var en de-tour engang :D

Som sagt, jeg bor i Stavanger....... <- trenger du hjelp med å få inn tariff gi beskjed...

En annen mulighet er å selge konseptet inn til drosje-selskapene. De er i utgangspunkt jo ikke interessert i å lure noen, så en "bestill drosje"-knapp kunne vært kjekt, samt at du kan få DE til å oppdatere prisene i stedenfor at du må punche det inn i din app.

X

xzhat

Guest
Mange gode forslag, skal tenke på de:)
Kommer nok flere selskap etterhvert tenker jeg.

Topp