moneymaker
Medlem
Tenker å selge http://pallebord.com/, hvis det er noen interesse. Ikke voldsomt med trafikk, rundt 20 unike om dagen, men den holder seg/stiger saaakte men sikkert. Nesten alt kommer fra søkemotorer, siden jeg ikke har oppdatert sida på aldri så lenge, ei heller postet noe på Face-siden på ei god stund. Face-siden vokser merkelig nok av seg sjøl den og - hvordan folk finner sida aner jeg ikke, men det gjør de, og de liker den. Ikke voldsomt mange i uka, men har i skrivende øyeblikk 821 likes.
Har også skrevet en bok om snekkering som følger med; det var egentlig den jeg skulle selge over Face og nettsida, men det stoppa liksom opp. Ganske begrenset marked, vil jeg tro, selv om jeg har hatt et og annet salg. Kan følge med den og, hvis det er av interesse. Jeg gjør jo ikke så veldig mye med boka uten nettsida uansett..
Pris... tja et par K?
Nuhvel - om noen er gira, send meg ei melding eller svar her.
Har også skrevet en bok om snekkering som følger med; det var egentlig den jeg skulle selge over Face og nettsida, men det stoppa liksom opp. Ganske begrenset marked, vil jeg tro, selv om jeg har hatt et og annet salg. Kan følge med den og, hvis det er av interesse. Jeg gjør jo ikke så veldig mye med boka uten nettsida uansett..
Pris... tja et par K?
Nuhvel - om noen er gira, send meg ei melding eller svar her.