Innsending av papirer for NUF

Chris M

Medlem
Hei,
Har et NUF, og har fått beskjed om at noen årlige papirer som skulle innleveres hos engelske myndigheter ikke er blitt innlevert. Har betalt en agent for å drive med årlig innsendig av slikt, men vedkommende virker ikke å være aktiv mer og telefonnummeret funker ikke lenger.

Dette er et NUF med for meg betydlige bokførte verdier. Mellom annet en eiendom. En sletting av dette selskapet vil derfor føre med seg mye mas og mellom annet må jeg tingslyse eiendommen på nytt.

Det jeg lurer på er derfor hvordan kan jeg selv fikse dette papirarbeidet slik at jeg unngår sletting?

Chris M

Medlem
Takker for tips,
Fikk nå hjelp fra Kontorfabrikken.no og de hev seg rundt slik at jeg får fikset dette før fristen som går ut i morgen. Så da er det ordnet. Kan anbefale Kontorfabrikken på det varmeste. De fortjener skryt når de fikser slike krisesituasjoner raskt. Så er viktig at man velger rett leverandør når man driver NUF.

kongen

kongemedlem
Fint det ordnet seg. Skal selv registrerer et NUF etter årsskiftet, og etter min undersøkelse så blir det enten varjag.no/firmahjelp.no/kontorfabrikken.no.
Tror jeg har funnet de som ser mest seriøse ut, noen andre tips?

Chris M

Medlem
Tror sikkert alle disse er trygge. Det er ikke selskapsformen Nuf det er noe galt med, er bare om de man betaler for å opprette ikke gjør jobben sin det skaper trøbbel. Utenom dette har jeg kun gode erfaringer.

Topp