Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Innhold/muligheter til siden spillnett.no

sKrud

Meget sliten student
Hei

Driver for tiden å leker meg litt med en siden jeg nettop har startet, Spillnett.no .. Siden er akkurat nå i all hovedsak en blogg med flashspill som tema, men driver å jobber med en CMS løsning slik at den skal se litt bedre ut.

Tanken er at jeg skal prøve å lage en spillside som ikke tar for seg bare de samme spillene som alle de andre norske sidene som 123spill, 1001spill, kongespill osv... Men at jeg kun skal bruke tid på de spillene som faktisk er verdt et besøk.

Så da lurer jeg på følgende, hvor finner jeg spillene? Jeg har en lang liste med spillsider, men problemet med disse er at de skriver utrolig lite om spillene, De bruker ikke mer en 1, maks 2 settninger på beskrive spillene.. Å siden dette ikke er noe google liker kjempe godt, så vil jeg prøve å legge litt mer arbeid i å beskrive spillene til brukeren før de klikker seg videre...

Så hadde vært flott med noen innspill her på sider dere bruker evt. spillsider dere liker..

I første omgang ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å ha noe profitt på denne siden, gjør det egentlig meste for å lære mest mulig om forskjellige pupliseringsløsninger..

Så alle tips mottas med stor takk..:)

-morten
Spillnett.no
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Det er en mengde spillsider hvor du skriver deg som affiliate som har ganske gode beskrivelser. Husker ikke navnet på alle disse i farta, men om du søker på affiliate+online games i google vil det nok poppe frem noen.

Ser de fleste spillsider i norge anbefaler direkte til spillene (uten aff. koder).
Hvorfor ikke anbefale gode spill MED en affiliate kode...da vil du jo bli kreditert for hvert eneste kjøp på siden og ikke kun de øvrige annonsene du har på siden.
 
Topp