Innelinker!

Har noen en bra side som faktisk virker til og finne innelinker til sider ? :)
Forutsatt at du med "innelinker" mener lenker som peker tilbake på ditt nettsted, så har jeg ikke funnet noen bedre tjeneste enn Google med "link:" parameter - og den funker er ikke særlig bra.

Du kan plukke ut HTTP_REFERER data av webloggen din med Web log analysis software. De vil fortelle deg hvilke tilbakelenker som genererer trafikk. Min erfaring er at du finner langt flere tilbakelenker på denne måten, enn ved ulike søkemotorverktøy.

Duper

Medlem
Forutsatt at du med "innelinker" mener lenker som peker tilbake på ditt nettsted, så har jeg ikke funnet noen bedre tjeneste enn Google med "link:" parameter - og den funker er ikke særlig bra.

Du kan plukke ut HTTP_REFERER data av webloggen din med Web log analysis software. De vil fortelle deg hvilke tilbakelenker som genererer trafikk. Min erfaring er at du finner langt flere tilbakelenker på denne måten, enn ved ulike søkemotorverktøy.

Teste :)

Beergear.no

Medlem
Hm.... fikk "Total back links 530" hos Backlink watch...
Har flere domener som peker til nettbutikken.
En av dem er ca 6 år gammel og har tilhørt en nettbutikk jeg hadde før.
Mange av dem peker til det domenet ser jeg.
I tillegg har jeg noen hundre poster på diverse forum fra "gamle dager"
Har vært litt sleip og vært inne og endret linken i signaturen der til den nye nettbutikken :) Ser jeg får en del derfra også.

Topp