Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Inklusjon i "katalog" + linkbytte

picxx

Well-Known Member
Hei.

Jeg har en slags "toppliste katalog" som jeg bruker for å legge til noen av mine egne sider, stort sett for å få spredd trafikken litt mellom sidene.
Oppsettet er ikke en "toppliste" i historisk forstand, men mere en slags katalogliste, hvor de som er lagt til sist uansett kommer øverst på forsiden, men besøkende kan klikke seg inn på "best rangerte", "mest besøkt" etc.

Det finnes ingen sign up link på siden, da jeg manuelt må inn og legge til hver enkelt side. Trafikken inn til siden er kun klikket trafikk, og den genererer veldig bra med klikk ut av siden.

Det optimale hadde vært om jeg kunne lagt til et par sider i uka på siden, men ettersom jeg ikke kun jobber på egne sider lenger har jeg ikke tid til å produsere to sider i uka i snitt. Derfor tenkte jeg å tilby dere en mulighet til å få være med på denne lista. Kravene som settes til dere er at siden deres bør være en aktiv side og at den helst er noen måneder gammel. Jeg lrever også en link tilbake til listen, det kan være en tekstlink eller et bilde (koder finnes på siden).

Jeg er også intressert i rent linkbytte til siden.

Om dette høres intressant ut, send meg en pm for flere opplysninger.
 
Topp