Ingen lenker og 3-4 i PR

Hvordan er dette mulig? Jeg har kjørt både site explorer og link:url.com, men kan ikke finne en eneste lenke på noen av sidene jeg har kommet over. Hvordan i all verden kan en slik side få 4 i pr? :confused:

Edit: Kan egentlig legge til at jeg driver å kjører site explorer på ei side her, og det viser seg at denne siden har kommet seg langt opp på Google ved hjelp av lenker fra nettsider der PR nesten uten unntak er 3+. Nesten ingen av disse sidene har en eneste innlenke, men nesten alle sidene har nesten nøyaktig de samme lenkene i sidebar. Noe lureri på gang her? Kan noen opplyse meg? Er ikke et link wheel, vel, for det går jo ingen lenker inn?

Edit 2: Nå fant jeg en side med PR 5, og den har 5 innlenker der alle har 0 i pr utenom én - den har 2..

Sist redigert:

tyr897

Medlem
Dersom det er black hat det er snakk om er det en velkjent taktikk å blokkere Yahoo for å hindre å spre informasjon om linkingen til potensielle konkurrenter.

Det enkle er det beste? hehe what? Kan man da altså få så høy pr helt uten lenker? Kommer ikke pr av juice som blir sendt til deg fra andre sider?

Hvordan blokkerer jeg for Yahoo da? Kan jeg bli straffa for dette? Jeg finner jo linker fra domenet det gjelder, men når jeg trykker "except for this domain" kommer det ikke opp noen.
Da er det vel gjedna snakk om å ha spæmma i hjæl bloggene med Xrumer eller noe sånt?

Sist redigert:

picxx

WF 09
Hva skal du med all denne PR'en da?
Har du samlebøker, med årstall og sånn?

Topp