Har du en "normal" jobb ved siden av (typisk av art 9-4) vil jeg tro du fint skal klare å bygge en mikroside daglig hvis du er singel og ikke har en familie som krever sitt når dagen er ferdig. Beregn 2-4 timer på å bygge en slik side, som ganske typisk er av typen statisk nettside (slipper all oppgradering og piss som et cms krever) med 10-15 undersider.
dreamweaver synes jeg er et godt verktøy å jobbe med for å bygge slike sider.
Noe kunnskap i annonseplassering bør man nok også ha, da hele poenget med en slik side er å få brukeren til å klikke seg ut av din side.
Ikke regn med å se de helt store tallene de første månedene.
Etterhvert kan du linke sidene sammen, så lenge du vet hva du gjør, slik at du ikke linker "fort og gæli" og blir de-indeksert av google.
En annen måte å gjøre det på er å bygge satelittsider, som gjerne er noe større sider, hvor man godt kan bruke et cms (f.eks. wp), men der kreves det i ettertid at man oppretter et linkwheel rundt hver satelittside, noe som krever en god del mere jobb enn om man kun satser på statiske mikrosider.
Bygger du i snitt en side/dag vil jeg nok ikke utelukke at du kan se et snitt på 50.-/side/mnd. etter ett års tid.
Ikke forvent at alle sidene tjener nær likt, og også forvent store sprik i trafikken på de forskjellige sidene.
Bygg helst sider med tema som du er intressert i (er du f.eks. fotballgal kan du sette opp en mikroside for hver fotballspiller.....nesten et uutømmelig tema), ellers vil du kjapt gå lei av byggingen, da det er ekstremt med repititivt arbeide.