Im back!

OldHP

Medlem
Back in business. Har en idè som jeg gjerne vil dele..

HVORDAN SELGE ANTIPSYKOTIKA

Kristne mennesker har kontakt med sin Gud via en prosses som heter "bhakty yoga", også kjent i vesten som bønn. Under slike kontakter så inntrer Guds ånd inne i mennesket og opplyser det med kunnskap, hjelp eller tilfredstiller ens bønner.

"For menneskesønnen har ingen sted å hvile sitt hode på.." Jesus
(Dette tilsier en hjerne som sender altfor raske nervesignaler, akkuratt som hos folk som er psykotiske. For det med psykose / forvirring, se dette innlegget jeg skrev imot Jesus på dette forumet her: Teachings of Christ, insanity? - Christian Forums)

"Gjør mot andre det dere vil at de skal gjøre mot dere." Ville Jesus også bli helbredet siden han helbredet en del folk?

Ved at de kristne inntar antipsykotika så vil de kristnes kropp som er Guds tempel også fungere som avkobling i Jesus selv!

SELG ANTIPSYKOTIKA TIL KRISTNE! :p

..forresten, antipsykotika er en av de mest solgte psykiatri medisiner.. Det finnes mange firmaer på nett som tilbyr affiliate løsninger som selger slike pharmaka..

zapotek

Medlem
Velkommen tilbake Holka. Har jo fulgt med på noen av prosjektene dine som du har linket til her på forumet. Om jeg kan komme med et råd til deg: Ser du har lagt inn en redirect vekk fra det sosial angstforumet ditt. Tipset mitt er at du kjører det igang igjen, for det forumet har klart størst potensial av alle sidene dine!

OldHP

Medlem
Hmm

Takk for det.. vel, du har nok rett i det men jeg ble kontaktet på PM av en som hadde fått råd av sin psykiater om at slike sosial angst forum gjør ting værre da det hevdes at den beste medisinen er å oppsøke folk og på den måten fjerne sosial angst.. Om jeg finner statistikk på hvor mange som blir helbredet og finner ut at det er få så spretter jeg forumet opp igjen..

zapotek

Medlem
Takk for det.. vel, du har nok rett i det men jeg ble kontaktet på PM av en som hadde fått råd av sin psykiater om at slike sosial angst forum gjør ting værre da det hevdes at den beste medisinen er å oppsøke folk og på den måten fjerne sosial angst.. Om jeg finner statistikk på hvor mange som blir helbredet og finner ut at det er få så spretter jeg forumet opp igjen..

Kan så være, men det er den av sidene dine som har størst potensial for mye trafikk.

OldHP

Medlem
Lagde denne på 2sek.

xxxxxxxxc.com

Jeg innrømmer vanskelighetsgraden som finnes i den siden og hensikten, mao. tjene penger, men man må bare prøve. :cool:

Sist redigert av en moderator:

zapotek

Medlem
xxxxxxxccxxxxx.com

Jeg innrømmer vanskelighetsgraden som finnes i den siden og hensikten, mao. tjene penger, men man må bare prøve. :cool:

Holka spesial dette, men om du kommer til å selge noe er jeg svært tvilende på. Ingen skjønner et kvidder av hva siden handler om.... Følg rådet mitt lenger opp...

Sist redigert av en moderator:
Topp