Ikke gi dårlig-ryktepoeng til Tonny

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Anbefaler ingen å gi ryktepoeng til Tonny. Da gir han nemlig dårlig ryktepoeng tilbake og sletter innlegget sitt, slikt at hans ikke telles lengre.

Tar bort litt av poenget med ryktepoeng, men ok. Da vet dere det!
 

Tonny Kluften

Administrator
Gladnyhet til deg, de negative du ga telles fortsatt, står fortsatt i lista :)
Jeg tok bort svaret mitt fordi det var off topic i forhold til spørsmålet ditt, det gjør jeg ofte her på WF med alle som poster OT.
Du fikk neg. tilbake pga kommentaren din. Du vet det Kenneth, det er lov å være høflig selv om man gir noen neg. ryktepoeng, det er til og med veldig viktig å være høflig da fordi da kan den som får de neg. poeng ta til seg det du sier.
Du står ikke i noen særstilling her på WF og får svar på tiltale som alle andre.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ga du meg dårlig ryktepoeng tilbake fordi jeg ga deg dårlig ryktepoeng når du ga et så dårlig svar at du selv følte det måtte slettes? Isåfall, vil ikke det gjøre ryktepoeng-system litt ubrukelig?
 

Bjørnar

Gründer
når det blir oppretta en egen tråd om ryktepoeng på dette lave nivået, så er det kanskje på tide å fjerne hele greia?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Fjerne ryktepoengene???? Nei, nå får dere fa** meg gi dere, både Tuppen og Lillemor. Jeg har 928 poeng og har alltid hatt en drøm om å nå 1000, så dere KAN jo ikke fjerne hele systemet rett før jeg krysser mållinjen!!

*nervøs*
 

Tonny Kluften

Administrator
Haha.
Jeg vil gjerne fjerne muligheten til å gi negative, det er jo uansett bare hyggelig å få positive. Negative blir nesten aldri brukt uansett og det er lov til å skrive en PM og si at kommentaren var for dårlig eller off topic.

Hvor ser man egentlig disse ryktepoengene? Fant ikke noe i profilen din Tonny
Det er de grønne firkantene til høyre i hver post. 1 grønn = 100 ryktepoeng.
 

picxx

Well-Known Member
Jo høyere hesten er når man klatrer opp, jo hardere faller man når man detter av.
Det er vel ikke akkurat Tonny som har vært mest aktiv på å gi negative ryktepoeng og infraktions på dette forumet.

Positivt at de negative blir fjernet, så slipper man slike fordummende tråder som denne.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp