Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvorfor ikke jobbe direkte med Axofinans?

BEN

New Member
Mange affiliates har valgt å jobbe via Adservice, Adtraction osv. Men vet dere at disse nettverkene tar vel ca. 15-20% fra deres kommisjon ?

Jeg er en affiliate manager fra Axofinans.no, og jeg ønsker å snakke med dere som vil gjerne jobbe direkte med Axofinans.no slik at jeg kan gi dere tilbud på kommisjon modell hvor dere får 100% av hva har dere jobbet for!

Ingen kommer å ta din del av kaken :)

Ta kontakt med meg på epost : bek@axofinans.no eller skype : benzerian1987
 

Hakasu

Medlem
Det høres ut som et godt tips! Men for å snu litt på det kan det være verdt å nevne at det kan bli litt mye styr å skulle kontakte noen for å sette opp en konto og forhandle seg frem til en personlig avtale. Om jeg skulle gjort dette for bare noen få artikler jeg ville hatt link i hadde jeg nok like greit heller gått for affiliateselskapene for å spare litt tid og hodebry i prosessen. Men det gjelder nok mest for oss som bare har litt småsalg innen finans da, og disse 15 - 20 % blir sikkert mye for dere som har finanssider med tusenvis av besøk.

Jeg ville anbefalt dere til å lage et interface hvor man kan registrere seg som affiliate på nettsidene deres uten å måtte ta alt via e-post, så tipper jeg dere får flere som er interessert.
 

BEN

New Member
Vi har affiliate program for våres affiliate partnere. Affiliates får mulighet å registrere seg veldig lett hos oss , samt alt rapport som er real time.

Affiliate program : https://www.axogroup.com/affiliate-program/
 
Topp