Hvordan : tjene 10.000 de første to månedene online? Ett hurtigkurs!

picxx

WF 09
Du er yrende av forventning.
Har endelig kommet deg på nett og skal bli den nye Darren Rowse så og si over natta.
Tips: Glem det!

Likevel, alt håp er ikke ute. Her er hurtigoppskriften på hvordan tjene 10.000 de to første mnd. online:

Jo, det krever litt jobbing, men ikke noe som vil ta nattesøvnen fra deg.

Steg 1
Registrer deg i så mange norske forum som du kan finne.
Bruk deretter den første mnd. til å delta noenlunde aktivt i forumene, slik at du får litt tyngde i forumet.

Steg 2
Etter 1 mnd. og 3 uker med iherdig skriving på 43 forskjellige forum er det på tide å slippe bomben.
Forfatt en tråd a la dette:
tittel: Hør min utrolige historie!
De TO første mnd. tjente jeg i snitt 5000 som biinntekt pr. mnd.
Ønsker du også en slik inntekt? Ta kontakt på pm. for å vite min hemmelighet.
p.s. Gir kun ut hemmeligheten til de ti første, så vær kjapp!

- Nå kommer du sikkert til å bli slettet på en del forum, men skitt au....la oss si at tråden din får stå på 10 forum. Fremdeles ett hav av muligheter!

Steg 3
Nå begynner du å motta pm'er.
innhold i pm:
bla.bla.bla. masse tull og svada som viser at du virkelig kan dette med internett.
*så...*
Ettersom dette er superhemmelig og jeg kun gir ut min hemmelighet til noen få, vil jeg gjerne ta et mindre beløp for å fortelle deg om dette.
10%/5% (velg det som passer) av det du tjener de to første mnd. vil du raskt tjene igjen etter jeg har fortalt deg min hemmelighet.

Steg 4
Så, er det bare å vente til pengene renner inn...

Svar til de som lurer på hemmeligheten:
Fortell dem om metoden du har brukt. Be de gjøre det samme.
(Får deg sikkert bannet fra forumene....men what the heck...med hotmailadresse og proxy er det bare å turne videre fremover mot en lysende og rikere fremtid)

--------------------
--------------------

(OBS! OBS! Som alle opplyste WF brukere sikkert skjønner er ikke dette noe man gjør, selv om det faktisk er meget utbredt.....andre plasser enn i norge, hmmm, kanskje også i norge, ikke vet jeg. Men som de sier på jackass: "Don't try this at home kids!")

Topp