picxx
WF 09
Du er yrende av forventning.
Har endelig kommet deg på nett og skal bli den nye Darren Rowse så og si over natta.
Tips: Glem det!
Likevel, alt håp er ikke ute. Her er hurtigoppskriften på hvordan tjene 10.000 de to første mnd. online:
Jo, det krever litt jobbing, men ikke noe som vil ta nattesøvnen fra deg.
Steg 1
Registrer deg i så mange norske forum som du kan finne.
Bruk deretter den første mnd. til å delta noenlunde aktivt i forumene, slik at du får litt tyngde i forumet.
Steg 2
Etter 1 mnd. og 3 uker med iherdig skriving på 43 forskjellige forum er det på tide å slippe bomben.
Forfatt en tråd a la dette:
tittel: Hør min utrolige historie!
De TO første mnd. tjente jeg i snitt 5000 som biinntekt pr. mnd.
Ønsker du også en slik inntekt? Ta kontakt på pm. for å vite min hemmelighet.
p.s. Gir kun ut hemmeligheten til de ti første, så vær kjapp!
- Nå kommer du sikkert til å bli slettet på en del forum, men skitt au....la oss si at tråden din får stå på 10 forum. Fremdeles ett hav av muligheter!
Steg 3
Nå begynner du å motta pm'er.
innhold i pm:
bla.bla.bla. masse tull og svada som viser at du virkelig kan dette med internett.
*så...*
Ettersom dette er superhemmelig og jeg kun gir ut min hemmelighet til noen få, vil jeg gjerne ta et mindre beløp for å fortelle deg om dette.
10%/5% (velg det som passer) av det du tjener de to første mnd. vil du raskt tjene igjen etter jeg har fortalt deg min hemmelighet.
Steg 4
Så, er det bare å vente til pengene renner inn...
Svar til de som lurer på hemmeligheten:
Fortell dem om metoden du har brukt. Be de gjøre det samme.
(Får deg sikkert bannet fra forumene....men what the heck...med hotmailadresse og proxy er det bare å turne videre fremover mot en lysende og rikere fremtid)
--------------------
--------------------
(OBS! OBS! Som alle opplyste WF brukere sikkert skjønner er ikke dette noe man gjør, selv om det faktisk er meget utbredt.....andre plasser enn i norge, hmmm, kanskje også i norge, ikke vet jeg. Men som de sier på jackass: "Don't try this at home kids!")
Har endelig kommet deg på nett og skal bli den nye Darren Rowse så og si over natta.
Tips: Glem det!
Likevel, alt håp er ikke ute. Her er hurtigoppskriften på hvordan tjene 10.000 de to første mnd. online:
Jo, det krever litt jobbing, men ikke noe som vil ta nattesøvnen fra deg.
Steg 1
Registrer deg i så mange norske forum som du kan finne.
Bruk deretter den første mnd. til å delta noenlunde aktivt i forumene, slik at du får litt tyngde i forumet.
Steg 2
Etter 1 mnd. og 3 uker med iherdig skriving på 43 forskjellige forum er det på tide å slippe bomben.
Forfatt en tråd a la dette:
tittel: Hør min utrolige historie!
De TO første mnd. tjente jeg i snitt 5000 som biinntekt pr. mnd.
Ønsker du også en slik inntekt? Ta kontakt på pm. for å vite min hemmelighet.
p.s. Gir kun ut hemmeligheten til de ti første, så vær kjapp!
- Nå kommer du sikkert til å bli slettet på en del forum, men skitt au....la oss si at tråden din får stå på 10 forum. Fremdeles ett hav av muligheter!
Steg 3
Nå begynner du å motta pm'er.
innhold i pm:
bla.bla.bla. masse tull og svada som viser at du virkelig kan dette med internett.
*så...*
Ettersom dette er superhemmelig og jeg kun gir ut min hemmelighet til noen få, vil jeg gjerne ta et mindre beløp for å fortelle deg om dette.
10%/5% (velg det som passer) av det du tjener de to første mnd. vil du raskt tjene igjen etter jeg har fortalt deg min hemmelighet.
Steg 4
Så, er det bare å vente til pengene renner inn...
Svar til de som lurer på hemmeligheten:
Fortell dem om metoden du har brukt. Be de gjøre det samme.
(Får deg sikkert bannet fra forumene....men what the heck...med hotmailadresse og proxy er det bare å turne videre fremover mot en lysende og rikere fremtid)
--------------------
--------------------
(OBS! OBS! Som alle opplyste WF brukere sikkert skjønner er ikke dette noe man gjør, selv om det faktisk er meget utbredt.....andre plasser enn i norge, hmmm, kanskje også i norge, ikke vet jeg. Men som de sier på jackass: "Don't try this at home kids!")