Hvordan slippe besøkende

Bra side, og fint laget.
Er faktisk en smule uenig. Når siden lastet og man fikk opp det store bildet av alt Müsli gjør, prøvde jeg å klikke på de ulike tingene for å se eksempler, uten resultater. Det eneste som det virket veldig tydelig at det gikk an å klikke på, var å få bildet i større format. OK, nå begynte jeg å lure på om hele poenget med denne nettsiden var å presentere ett enkelt bilde. Først da oppdaget jeg de grå sirklene som utgjorde en pil til høyre som lot meg bla videre på en «guidet tur» på hva Müsli har å tilby. Men hva om man ikke er interessert i en guidet tur? Hva om man er interessert i f.eks. en logo? Det får man ikke en gang vite at Müsli tilbyr før man har bladd seg gjennom design, foto og flash først. Og teksten er personlig og alt det der, supert, men er det bare jeg som føler at teksten her til tider er rett og slett uleselig?

Men sidene er definitivt vakre å se på, så om det var formålet har de absolutt klart å få det til her.

Helge

Profesjonell Googlesøker
seriøst, dette var elendig... Jeg sitter med 30/30mbit, og siden lastet ENORMT tregt. Og ikke var siden spesielt bra utformet heller.

Topp