Hola! Hvilke filer må jeg inkludere for å kunne skrive ut the_content utenfor WP installasjonen?
clinton4 Medlem 22 Des 2010 #1 Hola! Hvilke filer må jeg inkludere for å kunne skrive ut the_content utenfor WP installasjonen?
clinton4 Medlem 22 Des 2010 #2 Fant ut av det. PHP: <?php define('WP_USE_THEMES', false); require('wp-load.php'); query_posts('p=994'); ?> <?php while (have_posts()): the_post(); ?> <h2><?php the_title(); ?></h2> <?php the_content(); ?> <?php endwhile; ?>
Fant ut av det. PHP: <?php define('WP_USE_THEMES', false); require('wp-load.php'); query_posts('p=994'); ?> <?php while (have_posts()): the_post(); ?> <h2><?php the_title(); ?></h2> <?php the_content(); ?> <?php endwhile; ?>
clinton4 Medlem 23 Des 2010 #6 Bare hyggelig, min "julegave" til dere Kan for øvrig brukes til my annet også, se Function Reference/query posts WordPress Codex for mere info.
Bare hyggelig, min "julegave" til dere Kan for øvrig brukes til my annet også, se Function Reference/query posts WordPress Codex for mere info.