Hvordan skal jeg få trafikk til siden min?

TKL

New Member
Hei hei,

Jeg eier en gambling relatert side der jeg selger et produkt. Jeg satt opp siden for første gang i midten av 2009, og brukte da Facebook ads til å få trafikk, med gode resultater.

Jeg måtte ta ned siden, men den er nå oppe igjen. Hadde aldri noe problem med å ikke få godkjent reklamene mine før. Problemet nå er at Facebook decliner alle reklamene mine, sikkert fordi det er gambling relatert. Vil tro Adsense har de samme reglene?

Er det noen måte å komme "rundt" dette? Lage en midlertidig side, få godkjent ad, og så laste opp den originale siden, eller blir dette sett på som grov overtramp?

Noen andre måter jeg kan få inn rask trafikk på? Banner hos diverse nettsider? Nå står siden der ferdig med 0 hits. :/ Verdt å nevne at alt på siden er norsk, så henvender meg kun til nordmenn.

Tips tas imot med takk!

Sist redigert:

OldHP

Medlem
Jeg

Jeg brukte kvass.no som nå er hent.no men de svarer ikke på mailene mine + at de skylder meg et lite beløp jeg satt inn hos de.. reklamerte hos LinkExchange.no - de svarer heller ikke på mine spørsmål.. de 2 tingene over fungerte for meg bra i år 2001-2002.. Hvis du allerede har en konto hos LinkExchange.no så anbefaler jeg deg å reklamere der.. da jeg tror systemet dems er oppe fortsatt.. er en del blogger og hjemmesider av amatører som sikkert linker fortsatt til linkbytte.no

Men ikke send penger til de 2 firmaene da de ikke svarer på mail eller virker som de er online.

Jeg har en email liste med 70K norske email adresser som du kan få kjøpe om interessert.. pm i såfall.

Sist redigert:
Topp