Hvordan selger du dine domener?
Jeg har en del domener for hånd, flest .com, men også noen få .no domener - max 20
Så langt har jeg ikke solgt noen domener. Da jeg har fokusert på å lære meg om hosting, CMS, litt HTML, outsoucing, affiliate-marketing osv.
Etter mye lesing har jeg funnet ut at domene-salg er effektiv måte å tjene penger på. Formålet er å danne en egenkapital til å kjøpe flere domener og utvikle websider på et par av disse. Synspunkter?
Jeg har vurdert følgende for å selge domenene mine:
- Installere enkel nettsider for å ranke i Google.
- Liste som premium domener på GoDaddy og på GoDaddy-Auction.
- Liste domene på Sedo.com
- Legge domene ut på Finn.no
- Legge domene ut på forskjellige webforum.
Er det noen som tar direkte kontakt med 'end-user', og hvordan vil man da eventuelt formulere seg?
Jeg har en del domener for hånd, flest .com, men også noen få .no domener - max 20
Så langt har jeg ikke solgt noen domener. Da jeg har fokusert på å lære meg om hosting, CMS, litt HTML, outsoucing, affiliate-marketing osv.
Etter mye lesing har jeg funnet ut at domene-salg er effektiv måte å tjene penger på. Formålet er å danne en egenkapital til å kjøpe flere domener og utvikle websider på et par av disse. Synspunkter?
Jeg har vurdert følgende for å selge domenene mine:
- Installere enkel nettsider for å ranke i Google.
- Liste som premium domener på GoDaddy og på GoDaddy-Auction.
- Liste domene på Sedo.com
- Legge domene ut på Finn.no
- Legge domene ut på forskjellige webforum.
Er det noen som tar direkte kontakt med 'end-user', og hvordan vil man da eventuelt formulere seg?