Hvordan oppleves hastigheten?

zapotek

Medlem
Småtreg akkurat nå. Hvorfor har du alle visningsannonsene to ganger på kategorisiden? Både i footer og menyen til høyre.

picxx

WF 09
Siden lasta sånn "ok" og mye bedre enn det den gjorde her tidligere ihvertfall.
Det at annonsene i footer loades etterhvert tror jeg ikke har noen innvirkning på den "gjenomsnittlige bruker". Innholdet på siden lasta i grei fart og det er jo det brukerne kommer for å se.

p.s. finnes det ikke et luretriks der du kan laste en ad/annonse/include kun 1 gang pr. brukersession? På den måten kunne du lastet TDlinkene 1 gang og ikke for hver pageload, noe som ville speedet opp lastetiden for brukeren noe helt for jævlig.

Sist redigert:

allegretto

Medlem
Fekk feilmelding nå: Fatal error: Out of memory (allocated 41680896) (tried to allocate 491520 bytes) in /home/tyggemao/public_html/mineoppskrifter/wp-content/themes/Food-Pro-1/single.php on line 77

Prøvde den tidligere i dag, og da var den ganske rask

zapotek

Medlem
Kjører du veldig mange plugins Tonny? Hvis ja, så ville jeg tenkt gjennom om jeg hadde kunnet redusert antallet. Mye funksjonalitet kan fikses med litt kode direkte i themet.

picxx

WF 09
Selve lastetiden på innholdet oppleves omtrent likedan for meg (men nå sitter ikke jeg i norge, som vel er markedet for denne siden). Isalesstripa nederst er likevel den som må ventes på.

Topp