Hvordan kryptere epost med PGP i Firefox. Noen smarte hoder som vet?
Tonny Kluften Administrator 28 Jan 2009 #1 Hvordan kryptere epost med PGP i Firefox. Noen smarte hoder som vet? Sist redigert: 28 Jan 2009
Tonny Kluften Administrator 28 Jan 2009 #3 Det er nextgentel epostkontoen min. Hvor ellers enn Firefox kan jeg gjøre det? Jeg bruker kun Firefox til epost. ------------------------------------ Låne - Skal du søke lån? Sist redigert: 16 Mai 2010
Det er nextgentel epostkontoen min. Hvor ellers enn Firefox kan jeg gjøre det? Jeg bruker kun Firefox til epost. ------------------------------------ Låne - Skal du søke lån?
SolidHost Medlem 28 Jan 2009 #4 Tror denne skal fungere for deg: FireGPG - Erweiterung installieren Har kun testet denne med GMail og der funker den fint.
Tror denne skal fungere for deg: FireGPG - Erweiterung installieren Har kun testet denne med GMail og der funker den fint.
Tonny Kluften Administrator 28 Jan 2009 #5 Unnskyld, det er selvfølgelig Thunderbird, ikke Firefox jeg bruker å sende epost med. Ærlig talt, ærre muuuuli...
Unnskyld, det er selvfølgelig Thunderbird, ikke Firefox jeg bruker å sende epost med. Ærlig talt, ærre muuuuli...
SolidHost Medlem 28 Jan 2009 #6 Vel, jeg lurte fælt, men siden du var så påståelig så Er vel noe slikt du vil ha da: Enigmail: A simple interface for OpenPGP email security
Vel, jeg lurte fælt, men siden du var så påståelig så Er vel noe slikt du vil ha da: Enigmail: A simple interface for OpenPGP email security