Hvordan instalerer jeg "thebizmo" micro store i WP?

sammy

Medlem
Hei igjen derute.
Jeg håper dere alle hadde et fortreffelig nyttår.
I tidligere tråder har jeg beskrevet at jeg ønsker å lage min egen nettbutikk.og at denne ideelt sett burde vært adskilt fra bloggen.Jeg har sett endel på ZenCart. Jeg har desverre ingen erfaring med programering, og inser at jeg blir nødt for å inngå et kompromiss. Jeg har derfor "landet" på en micro store som heter "thebizmo" ( TheBizmo ) og vil integrere denne i min WP blogg. (Jeg har opprettet en ny "page" som heter BUTIKK.
Problemet er at for å integrere "thebizmo" må jeg først installere "thebizmo swap plugin" Jeg ville bli veldig takknemlig om det var noen derute som kunne forklate meg trinn for trinn hvordan jeg skal instalere "thebizmo swap plugin" og deretter thebizmo micro store på min WP side.

Vennlig hilsen
sammy:)

sammy

Medlem
Veldig rart om det ikke følger med en README-fil til den pluginen. Finnes det ingen dokumentasjon til TheBizmo?

Ikke det jeg kan finne. ting ser ut til å være litt mer komplisert en det så ut til.

TheBizmo » Products
Nederts på siden står det en henvisning til en swap plugin som man trenger for å få "thebizmo" inn på en WP side, men jeg har ikke funnet ut hvordan.

Vennlig hilsen
sammy

picxx

WF 09
thebizmo er en affiliate shop, med veldig få muligheter for retailere.
kansje du burde konse om hvilken plugin du tar i bruk ;)
anbefaler denne: shopperpress.com
demo : CrankBiz

sammy

Medlem
thebizmo er en affiliate shop, med veldig få muligheter for retailere.
kansje du burde konse om hvilken plugin du tar i bruk ;)
anbefaler denne: shopperpress.com
demo : CrankBiz

Takk for tipset. det ser veldig intresant ut. (selv om jeg har på følelsen at jeg prater med en lege:) Hva er for eksempel: affilate?, og retailere på vanlig godt norsk:)

Hvordan laster jeg ned lydfiler til denne siden, og hvordan selger jeg ringetoner og lydbøker?

Vennlig hilsen
sammy

picxx

WF 09
affiliate= provisjonsselger
retailer = utsalgsbutikk

Det er ikke såå vanskelig serru ;)

Topp