allegretto
Medlem
Jeg har (som sikkert flere her inne) flere prosjekter/idéer i luften til enhver tid. Noen prosjekter er fullført.. andre prosjekter er under planlegging, utprøving etc.. og noen bare på idéstadie.
Jeg har enda ikke funnet et effektivt og godt "verktøy" for å holde oversikten over alle filer, dokumenter, nettsider som jeg kommer over, tanker/idéer som kommer opp osv.. "oversikt over hvor jeg er.. og hvor jeg skal"
Joda.. jeg er flink til å dokumentere om jeg hardkoder i programkoden i joomla.. eller gjør andre endringer som kan være greit å spore tilbake om det skjer noe uventet.
MEN... jeg skulle så gjerne hatt et program/verktøy som forenkler.. og som gjør det lettere å holde en overordnet oversikt. Noen tips? Hvordan holder dere oversikten? eller har dere mistet den helt?
Jeg har enda ikke funnet et effektivt og godt "verktøy" for å holde oversikten over alle filer, dokumenter, nettsider som jeg kommer over, tanker/idéer som kommer opp osv.. "oversikt over hvor jeg er.. og hvor jeg skal"
Joda.. jeg er flink til å dokumentere om jeg hardkoder i programkoden i joomla.. eller gjør andre endringer som kan være greit å spore tilbake om det skjer noe uventet.
MEN... jeg skulle så gjerne hatt et program/verktøy som forenkler.. og som gjør det lettere å holde en overordnet oversikt. Noen tips? Hvordan holder dere oversikten? eller har dere mistet den helt?