PAY design
Medlem
Jeg driver et lite enkeltmannsforetak ved siden av annen jobb. Foreløpig er jeg ikke mva pliktig, men jeg blir det i løpet av året.
Nå skal jeg skrive kontrakt med ny kunde og lurer på hvordan jeg skal formulere meg mtp betaling. Jeg tar timespris og den ligger nå uten mva, men dette er midlertidig frem til jeg blir mva pliktig.
Jeg er usikker på hvordan jeg skal formulere dette i kontrakten.
I tillegg er jeg usikker på om det er lurt å informere om at jeg ikke er mva pliktig enda, da det dermed fort kan virke som jeg er uerfaren, noe jeg ikke er.
Noen forslag?
Nå skal jeg skrive kontrakt med ny kunde og lurer på hvordan jeg skal formulere meg mtp betaling. Jeg tar timespris og den ligger nå uten mva, men dette er midlertidig frem til jeg blir mva pliktig.
Jeg er usikker på hvordan jeg skal formulere dette i kontrakten.
I tillegg er jeg usikker på om det er lurt å informere om at jeg ikke er mva pliktig enda, da det dermed fort kan virke som jeg er uerfaren, noe jeg ikke er.
Noen forslag?