Hvordan er deres omsetning akkurat nå

peterandrej

pensjonert moderator
Omsetning i desember vil være omtrent som vanlig. Eller faktisk, hvis jeg legger inn litt innsats i romjulen, vil den være litt over normalt for da vil jeg fakturere en ganske stor jobb da i steden for i januar.

Keanu

Geek
Etter som jeg har fokusert på å pushe omsetningen over fra konsulentarbeid over på passive kilder som affiliate-markedsføring, så har omsetninga nesten dobla seg i desember på grunn av netthandelen, men fra og med i dag (i går nå), ser det ut til å gå ned mot tørke en stund, siden jeg har kjørt hardt på julehandel.

testdriver

Ha det bra..
Ja, tenkte mest på de siste dagene. Salget stupte her. Pga posten dropper sikkert folk netthandel og stresser såpass med normal julegavehandel at de verken har tid eller råd til normal shopping.

Sjekket statistikk fra i fjor. Også knusktørt akkurat på disse dagene. Etter julaften var det litt opp og ned, så stabiliserte det seg et par dager uti januar.

xenimus86

Medlem
For å si det sånn, jeg måtte ringe teknikeren min som har fikset Exchange på mobilen min, fordi jeg ikke fikk mailer - og om jeg fikk var det sjeldent.

.....................det var ingenting galt med Exchange.
Jeg bare fikk ingen mailer.
Ergo - ingen ordrer.

Topp