Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor mye har dere tjent på ett klikk?

Cambridge

New Member
Idag fikk jeg 2.11$ for et klikk. Gjennomsnittet hos meg er rundt 0.5$ så jeg er veldig fornøyd med 2.11$

Hvor mye har dere fått betalt for ett klikk?

 
Sist redigert:

onlyme

New Member
Jeg har hørt at amerikanske advokatfirmaer betaler opptil $300 til google for et klikk fra sider innen trafikkskader, nakkesleng etc...
 

Ståle

Medlem
Jeg har hørt at amerikanske advokatfirmaer betaler opptil $300 til google for et klikk fra sider innen trafikkskader, nakkesleng etc...

Da er det nok snakk om et tastefeil eller en annen type feil. Ikke en gang Google har så målrettet trafikk at man kan betale $300 per klikk i lengden.

Men $1-$2 ruller det noen ganger inn.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har opplevd klikk opp til $5 dollar for lenge siden. Hadde enda hver klikk hatt prisenlappen på seg. Skal nevnes at jeg ikke fikk så alt for mange klikk til prisen..
 

amaheath

Medlem
Snittet hos meg er 0,2 usd pr. klikk.
Meste jeg har sett er vel 2,5 usd men det er litt sjeldent ja....
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hos meg plinger det $1,94 når jeg leser spørsmålet. Det kan vel igrunn være fordi jeg tjente denne summen på ett av de første klikkene jeg tjente gjennom Adsense i 2006 :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hvordan vet dere hvor mye enkeltklikk har betalt...?

Jeg vet gjennomsnittet mitt, og det er varierende fra nettsted til nettsted. Et av nettstedene mine hadde snitt på 45 cent i oktober, et annet 43 cent - det dårligste hadde 11 cent pr. klikk i snitt.

Mvh
Bjørn Jarle

Hehe.. Det er vel kun hukommelse denne tråden baserer seg på :cool:
 
Har hatt ett på over 7. Var ganske overrasket selv. Hadde fra før bare litt over 3 som "rekord", men jeg har jo ikke tid og mulighet til å vite om alle klikk jeg har hatt. Hvordan man ser slikt? Jeg har gjerne et konto-vindu åpent hele tiden. Når jeg da sjekker på nytt - gjerne en time senere, gjøres dette i et nytt vindu. Differansen man da ser i de to vinduene kan da gi slik info.
 

peterandrej

pensjonert moderator
En av de store sjokkene for meg etter å ha opprettet giktbloggen.no var at betalingen pr klikk var EKSTREMT høye. Vi snakker om klikk opp mot $10 faktisk. Synd at trafikken ennå er så liten at det ikke blir all verdens av det, men det er jo sånn at siden det er så få klikk på siden hver dag så er det lett å se hvor mye hvert klikk gir. Ratene på slike sykdomsrelaterte greier er helt sinnsyke faktisk.
 

picxx

Well-Known Member
Meste jeg har hatt betalt for ett klikk er litt over $500, men det var ikke adsense ;)
Tror det beste ligger på litt over $3.
Beste snitt ligger på litt over $1. på en side. (Veldig få treff)
 

Cambridge

New Member
Igår var det reklame for billig tannlege som ga meg det høye snittet tror jeg. Idag er det en test om du er hypokonder reklame og snittet har gått helt ned til 0.15. :(
Går det ann å lure adsense til å vise mer tannlege reklamer uten å skrive masse om det på bloggen min? Jeg bruker html/javascript widgeten til blogspot på adsense annonsene mine hvis det har noe å si.
 

Gomlers

Member
tror du skal sitte å følge BRA med på stastistikken for å kunne plukke ut enkle klikk...!??

Google oppdaterer jo statistikken over adsense hvert 10 - 20. minutt eller noe, så hva gjør dere så sikre på at dette ikke er felles for 3 klikk for eksempel.. ved mindre det er første klikk en spesiell dag da :) - men sånt er jo vanskelig å time for å få sjekket mener jeg.
 
Topp