Hvilket program er bedst / størst i Norge?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei Lars,

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Tradedoubler da dem høyst sannsynlig kan tilby deg de beste løsningene. Om du er ute etter noe billigere tror jeg advertising.com opererer med litt lavere priser!

duelaldo

New Member
Hej
Beklager det sene svar, men jeg har ikke haft min profil sat op korrekt, så jeg har ikke fået epost fra webforum.

Ja, vi bruger Euroads i dag, men er blot interesseret i at få mere viden om Norge. Det er et spændende marked for os, da mange nordmænd tager på ferie i Danmark, og vores brand er ikke kendt nok i Norge.

Så jeg samler viden, og forsøger at lære mere om det norske marked.

Mvh. Lars

picxx

WF 09
Vil nok tro at Tradedoubler vil kunne tilby dere størt spredning med tanke på markedsføring, men fra en affiliates ståpunkt gir stort sett både euroads, comeandstay og zanox bedre betaling enn tradedoubler.

Men, som sagt, som annonsør er nok tradedoubler veien å gå for å komme under "huden" på nettstedene i norge.

duelaldo

New Member
Ok, tak for input. Vi er også godt tilfredse med Euroads, som er vores indgang til affiliate markedet i Norge. Derudover har vi vores eget affiliate program, som diskuteres i denne tråd!

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg blir stadig mer irritert på Euroads. Jeg som affiliate mottar ikke pengene jjeg tjener hos dem. Når vi som affiliate sender dem mail, kommer det heller ikke noe svar! Jeg får bekjed om at kroner er sendt, men mottar dem aldri på konto. Jeg forstår at dere som markedsfører produkter kan tjene gode kroner på Euroads, men dersom ikke Euroads begynner og svare på sine affiliates sine spørsmål, kommer det kjapt og gale til og gå utover dere som vil markedsføre deres produkter gjennom dem også.

Sist redigert:
Topp