Dag Frogner
Supermedlem
Jeg startet et diskusjonsforum i 2007 og lanserte en nettside i tillegg i Januar i år. Nå har jeg nettopp relansert denne siden med nytt design og mange flere funksjoner og jeg vil nå satse en del på dette nettstedet, da det er unikt i sitt slag i Norge.
Men spørsmålet er jo hva jeg burde bruke tid på.
Har skjønt at det er mange måter å gjøre dette på. F.eks har man SEO, linkebygging annonsere diverse steder og sikkert mye annet jeg har glemt.
Hva burde man satse mest/først på?
Det jeg har i dag er kun noen annonser hos Adwords og Facebook med et lavt budsjett kun for å teste responsen.
Nettsiden jeg driver er trommeportalen.no • Hovedsiden som (så vidt jeg vet) er Norges eneste nettside rettet spesielt mot trommeslagere og slagverkere.
Men spørsmålet er jo hva jeg burde bruke tid på.
Har skjønt at det er mange måter å gjøre dette på. F.eks har man SEO, linkebygging annonsere diverse steder og sikkert mye annet jeg har glemt.
Hva burde man satse mest/først på?
Det jeg har i dag er kun noen annonser hos Adwords og Facebook med et lavt budsjett kun for å teste responsen.
Nettsiden jeg driver er trommeportalen.no • Hovedsiden som (så vidt jeg vet) er Norges eneste nettside rettet spesielt mot trommeslagere og slagverkere.